4 Ağustos 2013 Pazar

DIY PROJESİ# YENİ RUJ YAPIMI

Merhabalar. Daha önceden sizlerle burada paylaşmış olduğum renkli lipbalm yapımı vardı. Orada numune rujlarımı kullanmış ve lipbalm oranını fazla tutmuştum. Bu sebeple nemlendirme özelliği çoktu.
 
 Bugünde 3 numune rujun dibinde kalan kısmı, çok çok az lipbalm, golden Rose coral tonlarında ruj ( bu resimde yok, oluşan renk koyu olunca sonradan ekledim) ve Essence ruju rengini açsın diye kullandım( ama açma konusunda yetmedi)
 
Kullanılan malzemeler:
- Metal kaşık (desen farkından dolayı tek kalan bu kaşığı kullanmıyorum)
- Mum
- Rujları dibinden çıkarmak için kürdan
- Yeni ruju koymak için kap 

 
Kürdan yardımıyla kalıbından çıkardığım rujları kaşığın içine koydum ve mumun üstünde erittim. Çok kolay eriyor. Yalnız bu işlemi yaparken mum kullanmaya özen gösterin. Ocağın üstünde yapılırsa ruj eriyip yanabiliyor ve kötü koku oluşabiliyor.
Erimeye başlayan rujun renkleri birbirine karışsın diye kürdanla karıştırdım ve kaba boşalttım. Mutfak mermerinde bir süre beklettim soğuması için. Sonrasında da buzdolabında 1 saat beklettim.
 
 
Oluşan rujun kaptaki duruşu:



 

 
Rujun elimdeki ve dudağımdaki duruşları. Gerçi dudağımda çektiğim resim flu çıkmış ama:(


 
 
Rengini beğendiniz mi? Nasıl olmuş?
 
 

8 yorum:

  1. Güzel olmuş bence rengi :) En azından benim ilk krem allık denememden bin kat güzel olmuş :) Bugün de bir corrector yapmayı deneyeceğim, bakalım bakalım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim canım. Yap bakalim nasil olcak ama bloguna koy tatlim:)) merak ettim bende

      Sil
  2. Farklı bir renk olmuş hoşuma gitti,bakalım ilerleyen günlerde renk ve kokuda farkllık olucakmı yazarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudaktaki durusunuda begendim ben:) yazarim tatlim diger yaptigimda kokuda ve yapisinda bozulma olmamisti bakalim bunda olacakmi

      Sil
  3. Güzel gözüküyor acaba kalıcılık için içine ne koyabiliriz bunu bir araştırayım. :)

    YanıtlaSil
  4. Sen bunu yapınca, evde rengini kendime yakıştırmadığım numune rujlar geldi, en kısa sürede ben de deneyeyim.
    Senin yakaladığın renk de çok tatlı olmuş Çiğdemcim, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene dene tatlim ben kullanamadigim rujlari bu sekilde yapiyorum sende dene bence tatlim:))

      Sil