31 Ağustos 2013 Cumartesi

AĞUSTOS AYINDA BİTEN ÜRÜNLER #10

 
Merhabalar. Bugün bebişimin tekme ve kıpırdanmalarıyla:) Ağustos ayının son gününde bitenler yazısını yazmak istedim. Bu ay tatildeki ve genel olarak kullandıklarımdan bayağı bir ürün bitirdim sanırım:)))
 
İlk olarak komple bir ay boyunca bitirdiklerim:
 
- Mendix ıslak mendil
- Jagler ve XQ deodorant: Eşimin bitirdiklerini de eklemek istedim:)
- Eyüp Sabri Tuncer Paris Gecesi kolonyası: Kokusunu pek beğenmedim. Eşimin deyişiyle hacı yağı gibi:))
- Avon Incandessence vücut spreyi: Hamile olmadan önce çiçek kokularını hiç sevmezdim ama 4-5 aydır çiçek kokularını beğeniyorum. Anam bütün herşeyim değişiyor:))))
- Avon ikili far: Eski seriydi, rengi Classic Neutral. Kahverengi kısmını kaş farı olarak kullanmış daha sonrasında kardeşime vermiştim karverengi kısmı o bitirdi, bej rengini de ben bitirdim.
- Oriflame Visions ikili far: Rengi yavruağzı ve bej rengi gibi birşeydi. Kullandım, bitti gitti.
 
Sırada numuneler var:
-Otacı mandalinalı kolonya: 4 adetti, kokusuna bayıldım. Büyük boyunu alırım.
-Otacı saç bakım şampuanı: 4 adetti ve ince telli saçlar içindi. Kokusu bitki aromalıydı. Saç kremiyle kullanmak daha iyi bu ürünü. Çünkü taranması iraz zorlaşıyor.
- Otacı Argan saç bakım yağı: Bu ürünü severek kullandım ve 4 taneydi. Tam boyunu alırım.
- Otacı saç bakım yağı: 4 taneydi ve saç dökülmelerine karşı bir yağdı. Hormonlardan dolayı saçlarım dökülüyor o yüzden sağlıklı bir bilgi veremem ama yumuşacık yağtığını söyleyebilirim.
- Neostrata Spf 15 faktörlü yüz kremi: Yüzüme dokundu o yüzden ellerimde kullandım.
- Hamilton Optimal Spf 30 yüz kremi: Kokusunu ben sevdim. Tam boyunu alır mıyım almam, Clinique kullanıyorum.
- Bioderma Spf 50 yüz kremi: Tek kullanımlıktı bu ürün anlayamadım ama yüzüme dokundu.
- Lierac Comfort Peel Anti-rides Lissant göz kremi: 2 taneydi nemlendirmesini beğendim. Yalnız fiyat olarak biraz pahalı.
- Avon 3 adet numune ruj: Ruj yapımında kullandım:))
- Bioderma Sebium temizleme jeli: numuneydi. Elimde tam boyu var ve severek kullanıyorum.
- Olive Ozone ayak bakım kremi: Ayaklarımı yumuşacık yaptı, Elimde Oriflame' nin kremi var. Şuan onu kullanıyorum.
- Nivea DNage hücre yenileyici göz kremi: Kıyıda köşede kalmış, çöpü boyladı.
- Nivea BB krem: Light ve Medium to dark rengiydi. Light rengi bana uydu. Bronzlaşınca medium rengini kullandım. Kokusu güzeldi, elimdeki bitince alabilirim.
- Vichy Normateint Sebum-proof fondöten: Fondöten kullanan birisi değilim ama bu fondötenin yapısını beğendim.
- Kıyıda köşede kalmış fırça kabı çöpü boyladı.
 
Ne kadar çok varmış yaz yaz bitmedi. Bir dahaki sefere toplu olarak çekip ayrı ayrı fotoğraflayıp yazacağım.

  
Aşağıdaki ürünlerde tatilde bitenler. Tatilde geri getirmemek için genelde yarım kalan ürünleri alıyorum.
 
- Head&shoulders şampuan: Mentollü ve badem yağlı olan serilerdi. Badem yağlı olanı tekrar alırım ama mentollüyü almam. Çünkü ferahlık veriyor ama yıkarken sıcak su geldiği için kafam yanıyormuş gibi bir his oluşuyordu:))
- Duru Parfume lilyum özlü duş jeli: Yedeği var, ayrıca şu an limonlu olanı kullanıyoruz.
- Elidor saç kremi: Saçlarımı yumuşattı ve kolay taradım.
- Komili küçük boy şampuan: Numune boyda denebilir. Kaplıcalara gittiğimizde bunu kullandım.
- Cala collagenli makyaj temizleme mendili: Kokusunu sevmedim. Kullandıktan sonra yüzü yıkayıp iyice göz bölgesindeki makyaj kalıntılarını gene temizlemek gerekiyor
- Deracine selülit kremi: Numune olduğu için faydası olur mu olmaz mı anlaşılamaz ama sürüldüğünde cildi yumuşatıyor.
- XQ erkek deodorantı: Eşimin tatilde yayına alıp bitirdiği deo.
- Oriflame Soul erkek parfümü: Yarımdan daha da azdı. Tatilde bitirdi.
- Catherine Arley gloss: Nude rengiydi, severek kullandım fakat kardeşim kaptı:))
- Ayrıca resimde olamayan Lilibe temizleme pamuğu bitti.
 
 
Bakalım diğer ay neler bitecek......

19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Elimdekiler ilk bitsin sonra bolca gelsin tatlim:))

      Sil
  2. Bir sürü ürün bitmiş ne güzel darısı başımıza =)

    YanıtlaSil
  3. Ohhh yenilere yer acilsin haydi bakalim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stoktakileri eritmek istiyorum canim ama ondan sonra kimse tutamaz beni:)

      Sil
  4. Ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin, benim maşallah bitmiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cogu yarimdi tatlim :) ama makyaj malz bitmiyo bi turlu

      Sil
  5. Bol bol kullanıp bitirmişsin, yenilere yer açılmış olmuş :)
    Çekilişime beklerim :) http://hayalimakyajcantam.blogspot.com/2013/08/ilk-cekilisim.html?showComment=1377961536289#c4840821111534966810

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilere degilde stoktakiler meydana cikmaya basladi:)))
      Gelirim tatlim bloguna:))

      Sil
  6. Yenılere yer acıldı desene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilere degilde stoktakiler meydana cikti walla:))

      Sil
  7. Hayırlı olsun canım bir sürü şey bitmiş ne güzel :)

    YanıtlaSil
  8. hadi bakalım yenilerini hevesle bekliyoruz =)
    bende beklerim canım yeniyim çok =)
    kozmetiktutkunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stoktakileri meydana cikariyorum walla yeni almayacagim tatlim stogum ersin bitsin sonrada kimse tutmasin beni:))))

      Sil
  9. ne kadar çok ürün bitirmişsin tebrik ederim:)

    YanıtlaSil