27 Temmuz 2013 Cumartesi

TEMMUZ AYINDA BİTEN ÜRÜNLER #9

Merhabalar. Temmuz ayı bitmek üzere. Bende bu ay biten, çöpe giden ve verdiğim ürünleri göstermek istiyorum.

Resimleri kutu saklamayı pek sevmediğim için biraz biriktirip fotoğrafını çekiyorum sonra atıyorum. O yüzden bu ay ayrı fotoğraflar oldu:))

 
- Dove Hair Therapy Saç Dökülmelerine Karşı şampuan: Sevdiğim bir ürün oldu. Bu şampuan benim aldığımdı. Devam ürünleriyle birlikte bu ay tekrar kullanıp yorumlarımı yapacağım.
 
- Shela deodorant: Bim' den almıştım. Kokusunu hamile kaldıktan sonra bütün koku anlayışım değiştiği için beğenmemeye başladım. Tekrar almam.
 
- Numismed İntim Jel: Dibinde çok az kalmıştı. Son kullanma tarihi geçtiği için attım. Yerine Rossman' dan köpük jel aldım ama bu ürünü tekrar alırım.
 
- Avon For Men krem: Eşime almıştım ama krem pek kullanmıyor. Son kullanma tarihi geçtiği için attım. Bir daha alır mıyım krem kullanmadığı için almam.
 
- Fee ağız spreyi: Kıyıda köşede kalmış, hiç kullanmadık. Son kullanma tarihi de geçince çöpü boyladı.
 
- Selin kolonya: Çanta boyu. Normalde limon kolonyaları midemi bulandırır ama bunun kokusunu sevdim. Ama şişesini atmadım. İçine evdeki kolonyadan kolup çantama attım:))
 
 
- Olay Gentle Cleansers Yüz Yıkama Jeli: Sevdiğim hafif yapılı bulduğum bir ürün oldu. Evdekiler bitince tekrar alabilirim.
 
- Avon Tüz Azaltıcı losyon: Dış ambalajını soyup atmıştım. Pek kullanmadım o yüzden işe yaradımı yaramadımı bilmiyorum. Yarısından fazlası duruyordu. Son kullanma tarihi geçmiş olabilir diye çöpe attım.
 
- Eyüp Sabri Tuncer Kavunlu Vücut Losyonu: Kokusu değişmişti çöpü boyladı.

Yukarıdaki resimdeki ojeleri kardeşime verdim. Ama golden Rose' un iki rengini de daha sonra alırım.
 
Soldan sağa: Golden Rose 124 ve 24, Alix Avien 121, Essence 02 iced strawberry cream, Classic 211.
 
 
 
 
Herkese iyi hafta sonları....
 


12 yorum:

  1. Olay yuz yikama jelini bende seviyorum guzel bir urun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım guzel bir urun dokunmuyor yuze:))

      Sil
  2. avon'un tüy azaltıcı icadını ben de kullandım cnm bi işe yaramıyor, faydasını görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiki kullanmayip atmisim o zaman gereksiz bir urun:))

      Sil
  3. canım olay bende kullanıyordum ama amerıkan markası oldugu için açıkcası birdaha almayı duunmuyorum. dove'da aynı sekılde. Gerçi dove hediye geldı bana ama israil'e ait. Biliyorsun israil bizim hiç bir markamızı kullanmıyor bizse tamamen onlara bagımlıyız. simdilik makyaj temizleyicimi flormardan aldım bakalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himm bak dove u bilmiyordum dedigin iyi oldu canım

      Sil
  4. Oh iyi bitmiş gene kötü bir bitiş değil yani 10 üzerinden 8 sana :) Eyüp abinin losyonu nasıldı peki birde zeytinyağlı olanı var bimlerde merak ediyorum?*?

    YanıtlaSil
  5. :)))
    Losyon fena degil ama bir daha almam daha güzel urunler var çünkü tatlım

    YanıtlaSil