4 Temmuz 2013 Perşembe

SİZE HABERİM VAR VE SON HALİM BUDUR:))))

Herkese merhaba. Ne zamandır kendi fotoğrafımı eklemiyordum. 
Tatlı bir telaş var şu an bizde:)) Ailemize minicik bir birey katılıyor ve çok çok mutluyum hala inanamıyorum. 12 haftalık olduk bile:)))

Üstelik anneler gününde anne olacağımı, doğum günümde de Allah naip ederse kucağıma alacağımı öğrendik:)) 

2 aydır mide bulantıları ve tansiyon düşüklüğünden dolayı tam kendime gelemiyordum. Arada da hastaneye gidip geldim. Tansiyonum yerlerde çünkü. 
Ama bu aralar Allah'a bin şükür mide bulantım arada oluyor ve rahatladım artık ve karnımda çıkmaya başladı:))) Birşey olacak diye çok korkuyorum. O benim ilk göz ağrım ve 8. senemizde kavuştuk. 

Allah olmayan, isteyen bütün herkese nasip etsin inşallah. 

Bu cumartesi ikili testimiz var dua edin ne olur:))))


53 yorum:

  1. Canım ya çok sevindim allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin tez zamanda bana da allah nasip etsin inş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin tatlım teşekkür ederim. Allah ilk sana sonrada olmayan isteyen herkese nasip etsin:))

      Sil
  2. Canım hayırlısıyla kucagına almak nasip etsin ins. Hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Oy oy, ben ilk duyanlardanım, Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin bebeğini inşallah canım benim, maşalllah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım ilk duyanlardansin:)) amin canım insallah:))

      Sil
  4. Çok sevindim.
    Sağlıkla,hayırlısıyla kucağına al inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım. Amin inşallah hayirlisiyla:))

      Sil
  5. Çook güzel görünüyorsun canım.Gözünüz aydın :)
    Allah gözü bekleyen herkese versin inşallah.Öpücükler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım:) herkes guzellesmissin diyor tabi bulantilarin bastirmadigi zamanlarda:))

      Sil
  6. Tebrikler sağlıkla doğsun işallah :))

    YanıtlaSil
  7. Ayy ne güzel Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim :) sağlıkla doğar inş.

    YanıtlaSil
  9. cok tebrik ederim hayirli ugurlu olsun insallah allah sagliklarla tamamina erdirsin

    YanıtlaSil
  10. Ay ay canım benimm ne güzel bir haber! :) ALLAHIM ANALI BABALI BÜYÜTMEYİ NASİP ETSİN... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler canım supper dimi:))) Allah herkese nasip etsin

      Sil
  11. Tebrikler inşallah sağlıklı doğar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canım insallah cok korkuyorum birsey olacak diye

      Sil
  12. Allah sağlıkla kavuştursun, çok çok tebrik ederim!!!! Dualarım sizinle :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canim saolasin:)) darisi başına inşallah:))

      Sil
  13. Tebrik ederim, ne güzel bir haber=)

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler hayırlı olsun...Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım allah herkese nasip etsin:)

      Sil
  15. Ay canım benim ya allah sağlıkli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin hep mutlu olun inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin tatlım sağlıklı olsunda canımı veririm:)) Allah bu mutluluğu herkese yaşatsın

      Sil
  16. aaa ççok sevndim hyrlı olsun da anneler gününde nasıl olcak ben onu anlamdım 12 haftalıksan 3 aylıksın 6 ay sonrası ocağa gelio anneler günü mayısta. ben de anneler gününde bebeğime kavuşmştum ondan diorm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok tatlım anneler gününde hamile olduğumu öğrendim. ocakta Allah nasip ederse doğum olacak. ayyy seninde çok güzelmiş anneler gününde sen resmen anne olmuşsun:)) Allah onlara bol uzun ve sağlıklı ömür versin

      Sil
  17. Aaaaa görünce nasıl sevindim anlatamam!Allah bahtını açık etsin,sağlıklı huzurlu ömürler versin,adıyla yaşasın inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) saol tatlım:) Amin canım inşallah :)))

      Sil
  18. Bugün hiç postlarla ilgilenesim yoktu ama seni görünce dayanamadım uçtum buraya:)) Çok çok sevindim,allah tamamına erdirsin inşallah:))Süreci de elinden geldiğince paylaşman beni ve sanırım bir çoğumuzu çok mutlu eder:)) Sen de bebişin de sağlıcakla kalınn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) uyyy canım:)))amin tatlım inşallah:))) tabii paylaşırım paylaşmam mııı:)))

      Sil
  19. Çok sevindim canım benim. Allah sizi bir ömür mutlu etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzucum:))amin herkese inşallah:))

      Sil
  20. Allah analı babalı büyütsün sağlıkla mutlulukla inşallah :) göz açıp kapayana kadar geçiyor zaman benim kızım 3 yaşını bitirdi ama sanki dün gibi doğum zamanı hamileliğim vs Allah yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyyy kuzunu yerim ben:)) allah herkesin cocuguna uzun omur versin iyi dileklerin icin tesekkurler canım:)))

      Sil
  21. Hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün. Çok mutlu oldum adınıza :)

    YanıtlaSil
  22. Tebrik ederim. Umuyorum herşey yolunda gider ve bebeğini sağlıkla kucağına alırsın ;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :)) Allaha bin sukur su ana kadar mide bulantim ve tansiyon dışında bir sorunum olmadı. İnşallah saglikla hayirlisiyla alirim:))

      Sil
  23. Çok sevindim ^.^ Umarım her şey güzel olur, sağlıkla doğar, büyür, senin gibi güzel de olur :) mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. ayy iyi dileklerlerin için çok çok saol:)))

      Sil
  24. Çok sevindim ^.^ umarım sağlıkla doğar, büyür, senin gibi de güzel olur :) Mutluluklar

    YanıtlaSil
  25. Yaa, süper bir haber yeni gördüm ben de tebrikler canım. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım:))) amin inşallah:)))

      Sil
  26. Ayy şimdi okudum. :)
    Çok çok çok tebrik ederiim.
    Umarım test sonuçları iyidir.
    Sağlıkla kucağına alırsın inşallah,mutluluklaar :******

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) inşallah iyi çıkar saol kuzum:)

      Sil