3 Temmuz 2013 Çarşamba

ORİFLAME' DEN ALDIKLARIM

Herkese merhaba. Haftasonu Tekirdağ'da olduğum ve hafta içi de yoğun çalıştığım için bloğumla tam olarak ilgilenemiyorum. Gece geç geldiğim içinde direk yatıyorum:))


Görümcem Oriflame temsilcisi ve elinde fazladan sipariş vermiş olduğu ürünlerde oluyor. Daha önce internetten kataloğa bakıp ruj, rimel ve kalem ruj siparişi vermiştim. Geçen hafta Avcılar'a geldi. Gelirken siparişimi de getirmiş. O siparişin üstüne iki parfüm daha ekledim:))


Peki neler aldım:)
London For Her EDT parfüm 30 ml.
Elvie EDT parfüm 50 ml.
Lip İmpact kalem ruj red
Power Shine Crover Haze ruj (ambalajı niye öyle derseniz yeğenim 1 yaşında ve dişleriyle tırtıkladı biraz:))))
Volume Build rimel

20 yorum:

  1. Lip Impact ruj bende de var.Çok memnunum.Güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bende rengine yapısına bayıldım

      Sil
  2. güle güle kullan aldıklarını bende haftaya tekirdağda olucam özledim oraları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende h. Sonu memleket havasi alip geldim:)) bende ozlemistim 1 aydır gidemiyordum

      Sil
  3. Elvie kullanmıştım geçen kış.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canim ven hic kullanmamistim ama guzelmis hafif bir koku

      Sil
  4. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan,canım.Elvie ile igli çok olumlu şeyler duydum,açıkçası ben de merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım kokusu hafif ve guzel ben begendim. Hamile oldugumdan beri hafif kokular ariyorum digerleri çok fena yapiyor beni

      Sil
  6. london ı kullanmıştım ben de. kokusunu sevmedim. sen seversin umarım.

    YanıtlaSil
  7. Elvie sürekli parfümüm seviyorum cok ;)

    YanıtlaSil