17 Temmuz 2013 Çarşamba

NARECZA.COM DAN GELEN PAKETİM

Herkese merhabalar. Geçen hafta çalıştığım şirketin başka bir bünyesine gittiğimde Narecza.com dan paket gelmiş olduğunu gördüm. Aslında daha önceden gelmiş ama benim elime geçen hafta geçti.

Bakalım neler çıkmış paketten:))

 
Bioderma Sensibio H2O 250 ml temizleme suyu,
Annagaspi Mediderm Plecenta yüz maskesi,
gece araç kullananlar için gece görüş gözlüğü(tatile giderken eşime çok faydası olacak),
Annagaspi leke gidermeye yardımcı kök hücre kremi fondöten etkili spf 39 ve Lapitak manikür kremi testerı.
 
Narecza.com a çok teşekkür ediyorum ve bebeğim için en kısa zamanda birkaç ürün almak istiyorum.
 
 
 

4 yorum:

  1. Bioderma Sensibio H2O 250 ml temizleme suyu bir harika, diğer ürünleri bilmiyorum ama gece görüş gözlüğü de çok iyi olmuş. Güzel günlerde kullan canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlim. Gece görüş gözlüğüne esim bu supper oldu dedi. Cunku aksamlari yolculuk etmeyi seviyor.
      Bioderma h2o yu ilk kez kullanacagim canim daha önce hiç kullanmadim:)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım, güzel hediyeler :)

    YanıtlaSil