11 Temmuz 2013 Perşembe

HAZİRAN AYI FAVORİLERİM

Merhabalar. Biraz geç kaldım ama bugün sizlere haziran ayında en çok kullandığım makyaj ürünlerini göstermek istedim.
Yazın gelmesiyle ağır makyaj yapmak hiç içimden gelmedi. BB krem kullanamadım çünkü yazın yüzüm çok terliyor. Farda anca 2-3 kere kullandım. Kullandığımda da zaten hava biraz serindi.
Allık, ruj yada parlatıcı ile göz kalemi favorim oldu.


Gelelim neler kullandığıma;

  • Golden Rose terracota 106 ve 103 no allıklar: Detaylı yazısı gelecek.

  • Flormar kaş farı: Klasiklerimden:)) Yazısı için tık tık.

  • Golden Rose beyaz terracota far: Kaş altı ve göz pınarlarında uyguladım.

  • El yapımı renkli lipbalm: Tam yazlık bir renk oldu. Favorimdir kendileri:)) Yazısı burada

  • İd. Mineral gloss: Çok çok açık bir pembe sade olarak yada dudak kaleminin üstüne uyguladım.

  • Maybelline 620 Pink Brown ruj: Aldığımdan beri devamlı elim bu ruja gidiyor. Yazısı için tık tık.

  • Emily dudak kalemleri 202-214 ve 211 (soldan sağa): Yazısı için tık tık.

  • Avon Glimmerstick Twilight Sparkle ve Supershock Golden Fawn: Bayılıyorum bu iki kaleme. Akma, yanma yapmıyor. Golden Fawn yazısı burada

  • Flormar gri kalem: Numarası silinmiş. Biraz göz kapağına bulaşma yapabiliyor.

  • Emily göz kalemleri gri 120, mavi 110 : Yazısı burada


 Sevgiler....



8 yorum:

  1. Emily'nin kalemlerinin hayranıyım süper iş çıkarıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım yalnız bende şuan olmayan 2 rengiyle sorunum oldu batma ve yanma yaptı ama diğer 4 renginden çok memnunum

      Sil
  2. bende flormar kullanıyordum kaş için essence alınca papucu dama atıldı denemediysen tavsiye ederim tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım tavsiyen için:)) bende essence kaş kiti var saçlarımın rengine göre ya flormar yada essence kullanıyorum dönüşümlü olarak:)))

      Sil
  3. renkler çok güzel tam benim renklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bende bayılıyorum bu renklere özellikle yazın

      Sil
  4. Emily kalemler canlarım ya :) Bende 2 rengi var, çok dayanıklı değiller bende ama fiyatlarına göre çok iyi iş çıkarıyorlar

    YanıtlaSil
  5. Bende dudak kalemlerini daha cok seviyorum. Fiyatlari dedigin gibi cok iyi :)

    YanıtlaSil