5 Temmuz 2013 Cuma

DOVE İLE #SAÇLARIMDÖKÜLMESİN


Merhabalar. Geçen hafta Dove' dan harika bir paket geldi. Ama bölüm olarak Taksim ile Sefaköy arasında gelip gittiğim için pakati ancak salı günü alabildim.

Kutu oldukça ağırdı. Ama kutuyu harika ve çok şık tasarlamışlar belirtmeden geçmek istemedim:)))

Kutuyu açtığımda karşıma üstünde '' Seni korkutmak istemeyiz ama bu dökülen senin saçın.'' notu yazılmış birkaç saç telinin olduğu küçük bir yastık çıktı. Tabi gülmekten kendimi alamadım. Çünkü hamileliğimden dolayı dökülen saçlarım daha çok dökülmeye başladı. Açıkçası kel kalmaktan korkuyorum:))) Bu seri hızır gibi yetişti Dove yetkililerine teşekkür ediyorum.


İlk başta gülerken kutuyu nasıl açacağımı bulamadım. Meğersem altında kurdelesi varmış ama görmüyorum tabi:)) Çekmeceyi açtığımda herbiri orjinal boylardan oluşan Dove Hair Therapy ürünleriyle karşılaştım.


Serideki ürünler Dove Hair Therapy şampuan, Dove Hair Therapy saç kremi, Dove Hair Therapy saç dökülmelerine karşı yoğun bakım serumu ve Dove Hair Therapy saç dökülmelerine karşı onarıcı bakım maskesi var. 


Bu serinin şampuanını yaklaşık 3 ay önce almıştım. Diğer ürünlerle birlikte kullanıp yorumlarımı yazacağım.



2 yorum: