20 Haziran 2013 Perşembe

HAZİRAN AYINDA BİTEN ÜRÜNLER #8


Blog arkadaşlarımın yazıdığı biten ürünler yazılarına bayılıyorum ve gördükçe benimde ürün bitirme çabam artıyor:) Ama biten ürünlerin yazısını aylık olarak yazmak istiyorum. Hem bu sayede daha fazla ürün göstermiş olurum diye düşündüm. Fakat bu ayın bitenleri erken geldi ve bu ay kendimi biraz aştım sanırım:)))
Bazı ürünler konusunda bitirmeden yenisine geçmek istemiyorum yoksa hep yarım yarım, kıyıda köşede kalıp yer işgal ediyor.



Fonex Briyantin : Kıyıda köşede kalmış dolayısıyla çöpü boyladı.


Rossman Synergen el kremi : Yazısı burada. Elimde 4 tane el kremi var onları bitirmek istiyorum. Ama kokusu güzeldi tekrar alırım.


Flormar True Color 25 no ruj : Çok güzel bir açık bronz rengi rujdu. Bazen pembe rujun üstüne sürdüm bazen nude rengi dudak kaleminin üstüne sürerek kullandım. Dibini bile kazıdım:)))


Isadora 24 Chocolate rengi ruj : Strawberry' den almıştım. Yapısı ve nemlendirmesi güzeldi. Ahhh şu gümrük sorunu.....


Avon 3'lü ruj Berry rengi : Artık üretilmiyor sanırım. Çünkü hiç denk gelmedim. Avon satanda çevremde yok o yüzden alışverişte yapamıyorum:(((
Neyse bu ürünün bittiğini daha önce burada yazmıştım. Fırçasını lipbalmlarımı sürmek için kullanıyordum ama artık atma zamanı geldi.

Avon Arabian Glow serisi gloss : Özellikle yazın bronz tende çok güzel durduğunu düşünüyorum. Ama esmer tende de çok güzel duruyor. Arkadaşımda vardı kendisi esmer ve muhteşem duruyordu. Kokusu çikolata gibi:))




Oriflame Sparkle İn Paris EDT parfüm : Mevveli bir koku, baymıyor ve kokusunu sevdim. Tekrar alırım.


Theramed diş macunu : İndirimde almıştım. Yenisi açıldı bile:))


Rexona deodorant : Kokusu fena değildi. Ama bu aralar sprey deodorant kullanamayacağım için şuan tekrar alamam.


Avon saç spreyi : Eski seriydi. Kıyıda köşede kalmış bir ürün daha, bu da çöpü boyladı.


Rossman Alterra temizleme sütü: Yazısı burada. Daha önce iki tane daha temizleme sütü almıştım. Onları kullanacağım. Kokusundan dolayı tekrar almam ama başka serisini deneyebilirim.


Bakalım bir sonraki ay neler bitecek:))))

14 yorum:

  1. Biten ürünler yazılarını okumayı ve yazmayı ben de çok seviyorum . Ancak ürün bitirme konusunda başarılı değilim:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onceden bende oyleydim ama yaz gelince daha az urunde kullaniliyor genelde

      Sil
  2. Herkes ruj bitiriyor bu aralar ben surmuyorum bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende acik renkler kullaniyorum tatlim yazin acik pembe ve bronz renkler kullaniyorum en cok

      Sil
  3. epey ürün bitirmişsin canım bende başladım bu seriye yoksa ürünler bitmiyor zorluyorum artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlim bazilari artik bitsin istiyorum bitmiyor sinir oluyorum

      Sil
  4. şu fonex briyantinden bende de var. ne gereksiz bişeymiş, bimek bilmiyor :D

    YanıtlaSil
  5. Benim de bu aralar bitirilen ürünlerim azaldı. Malum yaz gelince çoğunlukla parfüm ve ruj bitiyor. Başka pek bir şeye ihtiyacımız olmuyor çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlim ya sadece ruj kalem ve allik yetiyor

      Sil
  6. yenilere yer açılmış,:)rujlrı bitirebilmen süper ben çırpınıyorumm hala bitiremediğim rujlar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujlari evdede suruyorum canim bitsinler diye kokos kokos dolasiyorum:))) bitirmek isredigim birkac ruj daha car ama kışa koyu renkleri bitirmek istiyorum

      Sil