19 Haziran 2013 Çarşamba

GOLDEN ROSE ÜRÜNLERİYLE YAPTIĞIM MAKYAJIM


Herkese merhaba. Ne zamandır makyaj yapmıyordum. Hem içimden gelmiyordu hemde rahatsızlığım yüzünden hastanelerde koşuşturup durdum. Artık biraz daha iyiyim ve makyaj yapma isteğim tekrar kabardı:))
Eee tabi makyajsız asla olmaaazz:))))

Bugünkü makyajımı sade yapmak istedim. İlk olarak kullandığım ürünleri göstermek istiyorum. 

 
 
Golden Rose Kohl Kajal göz kalemi : Gözlerimde akma vs olmadı severek kullanıyorum.
 
Golden Rose Definitive volume&length rimel : Günlük olarak kullanabilecek bir rimel. Kirpikleri uzun gösteriyor, fakat dolgunlaştırma gibi bir özelliği yok yada ben göremedim:)
 
Golden Rose terracota beyaz far : Ambalajı değişmiş olabilir önceden almıştım.
 
Golden Rose 128 no ruj : Tam yazlık bir renk. Rengini beğendim fakat kullanmadan önce nemlendirici sürülmesi gerekiyor.
 
Golden Rose 106 no terracota allık : Bu allığa tek kelimeyle bayıldım bayıldım. Çok güzel bir renk. Yanaklara bronz bir görünüm veriyor. Bu yaz bu allığı çok kullanacağım sanırım:))
 
Essence stick kapatıcı : Göz kreminin üstüne sürüyorum. Önceden pek beğenmemiştim ama kullandıkça alıştım.
 
Flormar kaş farı : Yazısı burada
 
Garnier BB krem : Sevdim bu ürünü:))


Makyajımın genel görüntüsü bu şekilde:)
 
 
 
Sevgiler...

6 yorum:

  1. eyeliner süper durmuş rujda çok tok yapıda sanırım ve renk olarak çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim ruju bende begendim kalemde simsiyah

      Sil
  2. Abartılı olmamış hoş ve sade olmuş bu aradada off dudaklaraa gell :))Sapıklaştım ya inanamıyorum :P

    YanıtlaSil