1 Mayıs 2013 Çarşamba

PASTEL CANDY COLOR KOLEKSİYONU SWATCHLARIYLA


Herkese güneşli bir günden merhabalar.
Sizlere pazartesi günü Pastel'den (Pinkar Kozmetik) Candy Color koleksiyonuna ait ojelerden oluşan bir palet aldım. Renkleri görünce pek bi sevindirik oldum. Tam baharlık renkli şekerler gibi:))

 
Koleksiyon 6 renkten oluşuyor.
 
140 Yeşil
141 mercan rengi
142 lila
143 sarı
144 şeker pembesi
145 cam göbeği
 
Yeşil ojeye isteksiz bakardım ama çok güzel duruyormuş yanılmışım.


Elimdeki duruşları bu şekilde. Tek kat sürmeme rağmen renklerini iyi bir şekilde veriyor.
Fırça izi yapmadan kolaylıkla sürülebiliyor.
Ayrıca kurumaları da uzun sürmedi. Bu benim için çok iyi.
Kalıcılık konusunda ben çok iyi buldum. Soyulma vs yapmadı.

 
 
Ojelerin fiyatı 2.60 TL. Yakın zamanda Pastel stantlarında  yerlerini alır.
 
 
Eşim işten gelince tırnaklarımı gördü ve dediği "renkleri güzelmiş bonibon gibi olmuşsun" :)))) Tabi ben gülmekten yerlere yattım:))))

 
Bu güzel hediye için Pastel' e çok çok teşekkür ediyorum.

6 yorum:

  1. harikaymış renkleer :)
    Tam yazlık,baharlıık :)
    Hahah erkeklerin yorumları çok komik oluyor gerçektenn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım renklerine bayıldım:))
      :))) beni gülmekten öldürüyor sorma daha ne cümleleri var:)))

      Sil
  2. gerçekten bonibonu anımsatıyor yapacak birşey yok adam haklı :)

    YanıtlaSil
  3. rengarenk ojeler bayılıyorumm :) bunları nail art çalışmasında zemin olarak kullanabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayılıyorum:)) ama nail arta içim gidiyor ama benim tırnaklarımda güzel duracağını sanmıyorum. Çünkü ytırnak yapım çok küçük:((

      Sil