17 Mayıs 2013 Cuma

MİNİ WATSONS ALIŞVERİŞİ


Merhabalar. Bugün küçük bir Watsons alışverişi yaptım. Aslında almak istediğim birkaç ürün daha var ama onları başka bir zaman almak istiyorum.  


 
Watsons'ta Maybelline ürünlerinde %25 indirim vardı. Bende Maybelline Liner Express almak istiyordum. Anneler günü indiriminde kalmamıştı. Almış oldum böylece:)
Cecile oje rakı beyazı renginde, numarası 03.
Alix Avien çok güzel bir koyu kırmızı, numarası 121.
Vi-vet ağda bezini de yedekledim.

 
Rimmel Apocalips 201 Solstice rengi. Bayıldım bu renge. Rimmel dudak ürünleri 9.90 TL idi. Bu rengide eklemiş bulundum.
Evdeki diş fırçaları tükenmişti. Diş fırçasını da sepetime attım.
 
Mini alışverişim bu kadardı:))
 
Herkese iyi haftasonları diliyorum....

17 yorum:

  1. Slm; Rimmel in bu ürününü bende çok beğeniyorum Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. Rimmel in bu ürününü bende çok beğeniyorum:)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canımcım,rımmelın dudak ürünlerindeki indirim hala devam ediyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım benim:)) indirim devam ediyor canım:)

      Sil
    2. Çok sağol cinim,yarın gidip bakıyım ozaman bi :*p

      Sil
    3. bak bak tatlım:)benim aklımda kalem şeklinde kiss bişeydi adı gelmedi aklıma:) o vardı ama apocalips aldım

      Sil
  4. Aa indirimi duydugum iyi oldu, gerci gecen hafta anneler gununde limitimi bayaa asmistim ama indirim diyince butun kadinlarin basi donuyo :(

    YanıtlaSil
  5. Waysons rimmel dudak ürünlerini 9.90tl yapması çok iyi oldu bayıldımm

    YanıtlaSil
  6. aldıklarını güle güle kullan canım :) Maybelinne linerı merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) maybelline liner ne zamandır aklımdaydı benim. çok güzel bir liner ve hemen kuruyor.

      Sil
  7. Cnm aldıkların çok güzel güle güle kullan:) Rimmelin rengine baktım internetten çok güzel bende alıcam:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) rimmel'in rengi gerçekten çok güzel al tatlım:)

      Sil
  8. Güle Güle kullan. Ben de bol bol vivet yedekleyen biriyim :). Rimmel çok güzeş gerçekten. Ama cecile için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ben gabrini ve cecile ojelerini almamayı tercih ediyorum. Oje ne kadar az yoğun olsa da çabuk kuruyor ve mahvoluyor. Ben de rakı beyazından almıştım, hiç memnun kalmamıştım.

    YanıtlaSil