28 Mayıs 2013 Salı

MAYIS AYINDA BİTENLER #7


Merhabalar. Bu ayın bitenler yazısıyla karşınızdayım. Artık biten ürünlerimi aylık olarak eklemek istediğim için ayın sonuna kadar bekledim ama yazmamak içinde kendimi zor tuttum:))


  • Avon saç spreyi, saç spreyi kullanamadığım için kardeşime verdim.
  • Avon Little Black Dress ve Brazil Beat vücut spreyi, ikisini de severek kullandım. Brazil Beat yazlık meyveli bir koku. Denk gelirsem tekrar alırım.
  • Oriflame Muse parfüm, son kalan Muse parfümüm. Oda parfümü olarak kullandım. Çiçeksi kokuları sevmiyorum, bir daha almam.
  • Oriflame Rock Star parfüm, şekerli güzel bir koku.
  • Catherine Arley allık, çooookk severek kullandım bronz-toprak tonlarındaydı. Maalesef kırıldı. Bulursam aynı rengini tekrar alırım.
  • Avon stick kapatıcı, çekmecenin diplerinde kalmış ve miladı dolmuştu çöpü boyladı.
  • Sebamed Q10 göz kremi, çekmecenin diplerinde kalan bir üründü. Bende milya yaptı ve çöpü boyladı.
  • Oriflame Silk&Cashmere el kremi, severek kullandım.
  • Adrenalyn açık parfüm, Burbery Classic doldurma farfümdü.
  • Dudak kalemi, markası silinmiş ve çekmecenin köşesinde kalmış. Kalem kaç senelikse artık ucu artık küf yapmış, çöpü direk boyladı.
  • Dalan Dolive mini el kremi, çantamda bulunuyordu, severek kullandım.

Bu ay bitenler yazısı bu kadardı. Bakalım bir dahaki ay neler bitecek:)))


Sevgiler....
 



14 yorum:

  1. sebamedin göz kremını almayı dusunuyodum sanırım vazgecmelıyım :)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkeste farklı olabilir canım. benim cildim hassas o yüzden her ürünü kullanamıyorum:(

      Sil
  2. Çok şey bitirmişsin, darısı başıma. :D

    YanıtlaSil
  3. bende de silk and cashmere kremden var ama benim hiç hoşuma gitmedi yapısını sevemedim bi türlü. küçücük bir damlası bile tüm kolumu bembeyaz yapıyordu. Ama oiflame bu seriyi değiştimiş yeni kremi çoook güzel. Bana yazı hatırlatıyor tamamen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm yeni kremini almalıyım o zaman:)) bu kremden çok az sürüyordum bana çok azı yetiyordu canım. beyazlatması evet kötü ama nemlendirmesi iyiydi

      Sil
  4. Silk and Cashmere serisini çok sevmiştim ben de..Roll-onu,el kremi,sabunu hepsi çok hoştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roll-onunu kullanmadım ama sabununuda kullanmıştım ve sabununu beğenmiştim:)

      Sil
  5. Vay be ben 3 ayda bu kadar şey bitiremedim :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş bitirirsin canım:)) benim hep yarım olan ürünlerimdi bunlar

      Sil
  6. yarın bende bitenler postumu hazırlıycam bitirme konusunda oldukça başarılısın:) tebrikler

    YanıtlaSil
  7. Avonların bayağı azalmış bu ay anlaşılan :) tebrikler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım artık bayağı bi azaltı:)) teşekkürler tatlım

      Sil