21 Mayıs 2013 Salı

KOZMETİK VE AYAKKABI ALIŞVERİŞİM


Merhabalar. Küçük bir alışverişle karşınızdayım.
Dün çekim arasında işyerime yakın olan Star City alışveriş merkezine gittim. Aslında niyetim haftasonu olacak düğün için ayakkabı almaktı. İlk işim kendimi Bambi mağazasına atmak oldu. Oradan şağıdaki babeti 56 TL'ye aldım.
 
 
 
Tam AVM' den çıkarken aklıma Migros'un kozmetik ürünlerinde indirim yapmış olduğu geldi. Geri dönüp Migros' a girdim.  Oradan Cecile göz kalemlerini 3.95 TL, Nivea Q10 el kremini 5.75 TL, Nivea Q10 göz kremini 21.95 TL ve Nivea nem maskesini 2.75 TL' ye aldım.

 
Bir kaç alışveriş daha yapmıştım onların gelmesini bekliyorum. Bir süre alışveriş yapmamaya çalışacağım. Elimde stok olan ürünler bile var:))

12 yorum:

  1. Ayakkabılar çok hoş canım güle güle kullan :)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabılar sade ve hoş iyi günlerde kullanın.. Saygılar

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canim bambi ayakkabilari ben de cok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım. ayakkabını beğenilmesi çok hoşuma gitti:)))

      Sil
  4. Huu ayakkabıya bayıldım!

    Mgiros indirimi gerçekten harikaydı :)

    güle güle kullan hepsinii!

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil