27 Mayıs 2013 Pazartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar. Haftasonu düğünümüz vardı ve çok yoğundum. Kısa saçlarımı maşa yaptırıp, ensede toplattım. Ama makyajımı kendim yapmak istedim. Çünkü kuaförde makyaj yapan bayan fırça kullanmayı bile bilmiyordu. Kardeşim yaptırdı ama eve gelince ben üstünden geçtim. Abla kardeş ikimizde takma kirpik taktık:)))
Şua an elimdeki tek resim bu :(((
 
 
Neyse hafta sonu yoğun makyajın ardından bugün sade bir makyaj yapmak istedim:))




 
Kullandığım ürünler:
 
 
Rival De Loop far bazı
Flormar kaş farı yazısı burada
Maybelline 621 Sparkling Gold tekli far
Flormar beyaz far
Flormar terracota 44 no allık
Emily 211 dudak kalemi yazısı burada
Avon Glimmerstick Twilight Sparkle göz kalemi
Essence stick kapatıcı
Maybelline Color Sensational 620 Pink Brown ruj bayıldım bu ruja:))
Maybelline Lasting Drama Blue jel liner
Garnier BB Cream
 
 
Sevgiler...
 
 


4 yorum:

  1. Cok guzel gorunuyorsun cnm dugun makyajin super:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım:)düğün makyajına bende ve düğündekilerde bayıldı:))

      Sil
  2. en iyisi makyajı kendin yapmak en temizi :) çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya katılıyorum eğer makyöz iyi yapıyorsa bazen kendi ürünlerimi kendimde götürüyorum:))

      Sil