24 Mayıs 2013 Cuma

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


 Merhabalar. Bugün bronz bir göz makyajıyla karşınızdayım.
Bol bol fotoğraf ekledim:))

Oriflame' nin eski serisinden ikili bir farım vardı. Kahverengi farı bitirmiş, bronz rengi kalmıştı. Hatta kahverenginin bitmesine üzüldüm ve keşke bu seri tekrar üretilse:(((

Nasıl yaptığıma gelirsek;
Oriflame'nin bronz rengi farını göz kapağıma sürdüm. Ardından siyah farla dışa doğru uzatarak gölge yaptım. Siyah farı liner fırçasıyla liner çektim. Fırçası ıslatmadan kullanınca dumanlı bir görüntü elde ediyorum.
Kaş altını aydınlatıp kaşlarımı boyadım ve rimelimi tek kat sürdüm.

Alt kirpik diplerini gözün yaısına kadar liner fırçasıyla bronz farı, diğer yarısına da siyah farı sürdüm. Tabi öncesinde göz altına kapatıcımı sürmüştüm:)))

 Yanaklarımı The Balm'ın Hot Mama allığını sürdüm. Dudaklarıma komple dudak kalemi uygulayığ üstüne rujumu sürdüm. 











The Balm Hotmama yazısı burada
Flormar kaş farı yazısı burada
Oriflame ikili far; eski seri 
Flormar siyah far; eski seri
Gölden Rose terracota beyaz far
Garnier kapatıcı
Max Factor 2000 Calori rimel
Emily 211 dudak kalemi yazısı için tıktık
Oriflame Triple Core Spectacular Nude Ruj yazısı burada

 Herkese iyi haftasonları diliyorum....

6 yorum:

  1. flormar kaş farı benim çok işimi görüyor sende sürekli kullanıyorsun, gözler süper olmuş canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok güzel bir kaş farı:)) saol canım:))

      Sil
  2. suratına ne güzel sadece allık sürebiliyorsun :( nazar değmesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım genellikle sadece allık yetebiliyor:))) teşekkürler

      Sil