22 Mayıs 2013 Çarşamba

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


 
Herkese merhaba. Bugün yine siyah farla oluşan bir göz makyajı yaptım. Koyu renk göz makyajını çok seviyorum:)) elimde tam 5 tane siyah tonlarında farım var:))
 
Makyajımı nasıl yaptım hemen anlatayım:))
 
Essence 'nin Twilight serisindeki siyah toz farı daha önceden alkolle presleyip sıkıştırılmış far haline getirmiştim. Çünkü toz farları kullanamıyorum ve her yere bulaştırıyorum.
 
İlk önce Garnier BB kremi sürdüm. Ardından far bazını uyguladım.
Essence siyah farı göz kapağıma komple sürdüm ama sadece siyah farla yetinmek istemedim. O yüzden çekmeceden pembe farı almaya üşendim ve The Balm'ın Down Boy allığını gölgeleme yapmak için kullandım. Pembe rengini siyahla birbirine yedirerek sürünce ortaya çıkan renge bayıldım. Tam istediğim bir renk oldu.
Ardından Oriflame 10'lu paletteki siyah farla liner çektim. Yine paletteki kırık beyaz farla kaş altını aydınlatıp kaşlarımı boyadım.
Alt kirpik diplerini siyah farla hafif sürterek göz makyajımı tamamladım.
 



The Balm Down Boy allık sürüp Emily dudak kalemini komple dudağıma sürdüm. Üstüne Rimmel Apocalips Celestial likit rujumu sürerek makyajımı tamamladım.
 
 


 
Kullandığım ürünler:
 
Garnier BB krem
The Balm Down Boy allık yazım burada
Oriflame 10'lu far paleti
Flormar kaş farı yazım burada
Essence Twilight siyah toz far
Emily 201 dudak kalemi yazım burada
Rival De Young far bazı
Rimmel Apocalips Celestial likit ruj yazım burada
 
 
Sevgiler....
 


18 yorum:

  1. emily dudak kalemlerini bende tüm dudağa sürüyorum çok güzel duruyorlar hemde kalıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayne canım bendevseverek kullanıyorum. Tum dudaga surunce daha kalıcı oluyor

      Sil
  2. Göz makyajı rengi güzel olmuş gerçekten=)

    YanıtlaSil
  3. Down boy nasıl o hale gelebilmiş :)) Harika duruyo kesinlikle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi çıkan renge bende bittim resmen:))

      Sil
  4. siyah her zaman asil ve şık =) emily dudak kalemlerini bende rujdan önce tüm dudağıma sürüyorum kremsi ve yumuşacık yapılılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bendensin yada ben sendenim:))) siyah farı çok seviyorum yaaa:)))
      emily candır can:))

      Sil
  5. Çok çok güzel olmuş :)) ağzım açık kaldı ^^

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum makyajlarına bebek:)

    YanıtlaSil
  7. koyu ton gözler kesinlikle çok yakışıyor sana canım bordo sürüyormusun ?oda çok yakışır bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım. brdo hiç sürmedim ama aklıma taktın şimdi:))) bordo fara bakıyım:)))

      Sil