6 Mayıs 2013 Pazartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM VE OJEM


Herkese günaydın. Hafta sonu AÖF sınavları vardı akşamda çekimlerde dolayı 2 gündür bloğumla ilgilenemedim. Neredeyse hergün severek yazı yazıyorum.

Önceden feci şekilde mavi ve gri far hastasıydım. Hatta başka renk farım yoktu. İşe ilk girdiğimde idare bölümündeydim ve şirket makyöz ve kuaförlerinden hergün idare olarak saç ve makyaj yaptırma hakkımız vardı. Bu sayede makyaj yapmayı ve değişik renkleri kullanmayı sevdim.

Mavi tonlarında yapmış olduğum bugünkü makyajımı göstermek istiyorum sizlere. 


İlk far bazımı sürdüm. Ardından Flormar'ın mavi terracota farının açık rengiyle göz kapağımın yarısını maviyle de diğer yarısını boyayıp çekik olsun diye yana doğru mavi farı yaydım. Siyah farla liner çektim. Kaş altına beyaz far sürüp kaşlarımı boyadım. 


Göz altını nemlendirdikten sonra kapatıcı sürdüm ve lacivert kalemle kirpik diplerini boyadım. Göz pınarına doğru Avon Golden Fawn rengi ilee aydınlık bir görünüm verdim. Ardından tek kat kirpiklerimi boyadım.


Yüzüme de pudramı sürüp allığımı uyguladım. Dudaklarımı kalıcı olsun diye dudak kalemiyle komple boyadım. Ardından kendi yaptığım renkli lipbalmı sürdüm.


Kullandığım ürünler:

Rival de loop far bazı
Max Factor Creme Puff pudra
Max Factor 2000 Calori rimel
Essence stick kapatıcı
Flormar Mavi terracota far
Golden Rose terracota beyaz far
Flormar siyah far
Avon Twilight Sparkle göz kalemi
Golden Fawn göz kalemi: Yazısı için tık tık
Flormar kaş farı: Yazısı burada
Renkli lipbalm: Kendim yaptım yazısı burada
The Balm Hot Mama allık: Yazısı burada.
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı burada



Veeee son halim budur:))) Şirket wc versiyonu:)))) Evde boy aynası olmadığı için orada çektim:))) 

Günün ojesi de Pastel Candy Color serisinden 145 No'lu oje :)))))


Herkese iyi haftalar....

4 yorum:

  1. Mavi tonları herkese gitmez ama sana çok yakışmış kuzum, sevdim :))

    YanıtlaSil
  2. Özerindeki kıyafetlerle uyum sağlamış yakışmış dadlum ;))
    *Sevgiler*

    YanıtlaSil