16 Mayıs 2013 Perşembe

BUGÜNKÜ MAKYAJIM (BRONZ-YEŞİL)


Herkese merhaba. Bugün içim kıpır kıpır, yerimde duramıyorum. Makyajımı da renkli yapmak istedim. Baharın canlılığını makyajıma da yansıtmak istedim.

Bugünkü makyajım bronz ve yeşillerden yana oldu. Yeşil dediğim cam göbeği yeşili:))


Peki nasıl yaptım hemen yazıyorum:)

Mua paletteki bronz rengi göz kapağımın yarısına kadar sürdüm. Ardından Avon yeşil toz farı crease bölgesine gölge yaparak yedirmeye çalıştım. Ama bronz rengi kaybetmek istemedim. 

Mua paletteki kırık beyaz farla kaş altını aydınlatıp kaşlarımı boyadım. 
Lacivert farı liner olarak çektim. 
göz altına kapatıcı sürüp Avon lacivert kalemle alt kirpik diplerine hafifçe kalem çektim.
Ardından rimel sürerek göz makyajımı tamamladım.


Yüzüme Hotmama allığı sürüp dudaklarımı komple kalemle boyadım. Ardından rujumu sürerek makyajımı tamamladım. 
(pudra bilerek sürmedim, bazen kullanmıyorum)



Kullandığım ürünler ise:

Mua Undressed palet: Yazsı için tık tık
Flormar kaş farı: Yazısı burada
Flormar lacivert far: Yazısı burada
The Balm Hotmama allık: Yazısı için tık tık
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı burada
Max Factor 2000 Calori rimel
Avon Golden Turquoise toz far: Eski seridendi. 
Avon Glimmersticks Twilight Sparkle göz kalemi
Essence stick kapatıcı
Golden Rose ruj: Numarasını eve gidince bakacağım unuttum çünkü:)))


Sevgiler....

10 yorum:

  1. Tam cam göbeği yeşilmiş çok güzel bir makyaj olmuş simli simli renklerde güzel,yakışmış tatlum :*}

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simlilerden vazgeçmem:)) saol canım beğendiğine sevindim:))

      Sil
  2. Avon'nun kalemin güzelmiş,çok güzel olmuş makyajın:)

    YanıtlaSil
  3. Özellikle gözlere bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  4. Göz makyajına bayıldım:) Çok yakışmış:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. göz makyajın mükemmel olmuş; bi de video istiyorum:)
    kendime de bekliyorum :))
    http://oreosevenkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) video çekmek istiyorum tatlım:))

      Sil