3 Mayıs 2013 Cuma

BİTEN ÜRÜNLER 6


Herkese merhabalar.
Nisan ayına ait 2. bitenler yazısıyla karşınızdayım. Nisan ayındaki bitenler yazımda (yazısı burada) daha ççok makyaj ürünü bitirmiştim. Bu yazımda ise fazla makyaj ürünü yok ve hepsini nisan ayı içerisinde bitirdim.

 
Rexona bambu roll-on: Beğenerek kullanıyorum. Yerine Nivea' nın yeni serisini aldım. Ama tekrar alırım.
 
Avon For Away parfüm: Bu parfümü severek kullanırdım ama bu sefer kendimi erkek berberi kokuyomuş gibi hissettim. Kokusunu bu kez beğenmedim.
 
İnci makyaj temizleme pamuğu: A101' den almıştım. Kenarları dikişliydi severek kullanıyorum. Ama yerine Lilibe aldım. Ama tekrar alırım.
 
Watsons çiçekli duş jeli: Çok şükür bitti. Çiçek kokularını pek sevmem, kokusu kalıcı değildi ama duş jellerini bolca kullandığım için büyük boy bana iyi oluyor. Yerine stoklarımdaki Duru duş jelini koydum. Başka çeşidini alırım.
 
 

Evet biten ürünlerin bu kadardı. Aşağıdaki ürünleri ise kardeşime vereceğim.

 
Far fırçası likit liner ve pastel ojeyi daha önceki alışverişlerimde almıştım.

Krem far kutusunu bir önceki bitenler yazımda yazmıştım. İçini boşalttım ve krem farlarımın yarısını koydum. Krem farların hepsini bitiremem bozulacağına kardeşimle kullanırım:)))
 
Emily dudak kalemleri ise elimde aynı renkleri olduğu için verdim.
 
Avon Red 2000 ruju da kırmızı ruju bitmiş olduğu için bende de 4 tane vardı. Bunu istedi bende verdim.
 
Likit kapatıcıyı da fırçalı istemişti. Bende bunu verdim.
 
Pastel ojeyi de Gratis' ten almıştım. Aynı renk evde varmış bende kardeşime ayırdım.
 
 
Sevgiler....
 
 
 

9 yorum:

  1. likit kapaticilardan memnunmusun ben hic kullanmadim. stick var elimde suan ama btmek uzzere bitince likit mi alsam diyorum ama cizgilere dolaar mi die de endiseleniorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnunum ben canım:)ilk önce terterini elinde dene istersen ona göre karar verirsin.

      Sil
  2. Ben likit kapatıcılardan daha çok memnun kalıyorum topaklanmıyor ve daha hafif oluyor :)
    ziyaretine çok memnun oldum seni takibe alıyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım stick olanı yedirmek bana zor geliyor:)
      saol canım benim:))

      Sil
  3. Dün bir video izledim kadın emily dudak kalemlerini nasıl yeriyordu anlatamam nesini sevmedi merak ettim,kokusu desen yok yapısı desen her dudağa uyar yani cilt tipi gibi değilki dudak sonuçta(: yahu türkiyenin %90 ı emily den memnun ucuz diye bazı markaları resmen aşağılıyorlar heralde!!Çiçek kokularını malesef bende sevmiyorum rossmanda üst raflara bak yeni yeni değişik duş jelleri gördüm ben bazılarının kokuları aynıydı ama iyi temizliyorsa alırım diye düşündüm 4-5TL arasındada bir fiyatları vardı.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayret ilk kez sevmeyeni duydum nesini sevmedi ki. Rossmana gittiğimde bakarım canım denemek isterim:))

      Sil
    2. Çok kötü bir şekilde faciaymış gibi anlatıyordu:)) Bak bencede canım,çok güzel kokulu olanlarıda vardı (:

      Sil
  4. Stick kapatıcıları daha çok yüzümdeki kusurları kapatmak için kullanıyorum göz çevremde hep likitçiyim... takibindeyim canım :)

    YanıtlaSil