13 Mayıs 2013 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ GRATİS İNDİRİMİNDEN ALINANLAR


Herkese merhabalar. Bir haftadır neredeyse bloğumla ilgilenemedim. Hafta içi 2 gün iznim olunca Tekirdağ'a ailemin yanına gittim. Anneler gününde çalıştığım için 2 gün önceden anneler gününü kutladım:)))
 
En güzel anneler günü indirimi Gratis'ten geldi. İndirimin ilk 2 gününü kaçırdığım için tam istediklerimi bulamadım:(


Cumartesi akşamı Tekirdağ dönüşü işe gitmeden Marmara Park' taki Gratis'e uğradım. Zamanımda çok kısıtlı olduğu için fazla inceleyemedim.
Oradan aşağıdaki ürünleri aldım.

 
Fişi kaybetmişim aklımda olanları yazıyorum. Hepsi 103 TL tuttu.
  • The Balm Balm Jovi palet tek kalmıştı 30 TL
  • Nivea Q10 temizleme sütü %30 indirimdeydi.
  • Garnier BB Cream %40 indirimdeydi 14 küsür.
  • Maybelline tekli farlar 5,40 TL (iced fudged ve sparkling gold rengi)
  • Loreal Color İnfailible 021 Sahara Treasure krem far 15 TL civarı.
  • Essence eyeliner ince fırçalı 5 TL civarı olması lazım.
  • Loreal 4lü far Feeric Black 20TL olması lazım.

 
Pazar günü kahvaltı yapmadan kendimi dışarı attım:)) Avcılar'daki Gratis'ten aldıklarımda bunlar.
 
 
  • Eklips krem kutusu 1.20TL
  • Akat Gardi saç köpüğü 3TL (indirimde değildi)
  • Maybelline Gel Liner blue 12.40TL
  • Yardley parfüm 12 TL
  • Library parfüm 7.50 TL
  • Benri kağıt sabun 2 tane 2.60TL
  • The Balm fırça 12 TL
  • Maybelline tekli farlar 5.40 TL (couture bleue ve snow white rengi)
  • Alix Avien terracota far 102 no 11.25 TL
  • Body Caure spa el kremi 0.90 TL
  • Golden Rose 225 no ruj 4.50 TL
  • Maybelline Pink Brown ruj 12 TL
  • City Color mini 4'lü far 1.65 TL
 
 
  • Duru duş jeli 1 alana 1 bedavaydı 8.75 TL
  • Persil sıvı deterjan 3 TL
  • Uni İntimate mendil indirimde değildi 5.75 TL
  • Carla makyaj temizleme mendili 2.40 TL
 
 
 
 
Sevgili Bengisu'nun bloğunda çekilişe katılmıştım. Hediyem geldi, teşekkür ediyorum canım :)))
 
 
Herkese sevgiler....
 



19 yorum:

  1. Gule gule kullan canim cok guzel seyler almissin :)

    YanıtlaSil
  2. Maybelline jel eyeliner bulabilmene sevindim ben bulamadım sadece siyah alabildim :) takibindeyim canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım. ben aslında maybelline yada loreal siyah eyeliner istiyordum ama hiç kalmamıştı. mavi de istiyordum tek kalmıştı kaçırmadım:))

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel şeyler almışsın :) Ben bu indirimde tuttum kendimi. Özellikle L'oreal farı çok merak ettim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bundan sonra tutacağım kendimi:))) loreal fara bayıldım canım bende bugün kullandım harika.. detaylarını yazacağım tatlım:))

      Sil
  5. hepsi şahane canm güle güle kullan :) herkers alısverişe doydu bu indirim sayesinde :)

    YanıtlaSil
  6. Biraz fazla geç kaldım ama sevindim hediyenizi burada gördüğüme :)
    İyi günlerde kullanın aldıklarınızı da hediyemi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:)) hediyeyi çok beğendim çok sevdim:)) tekrar teşekkürler:))

      Sil
  7. Hepsi şahane :)
    Balm Jovi bulmuşsun canım o herşeye değer bencee :)
    Güle güle kullan hepsinii :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) saol canımcım:)))
      balm joviyi buldum ama Avcılar'da 5 tane falan vardı. balm joviyi alınca flat boy ile aydınlatıcının adını bak unuttum şimdi:)) onu almamada gerek kalmadı:))

      Sil
  8. Çok güzel şeyler almışsın, hepsini güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  9. Rujları çok seven biri olarak postlarını heyecanla bekliyorum :) aldıkların hayırlı olsun canım, mutlulukla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım.aynen canım postlar gelecek:))) pink brown a bayıldım bayıldım:))

      Sil
    2. Alix Avien terracota farı merak ettim. Bende pudrası var ve bayılıyorum ona. Acaba bu da öyle birşeymidir diye düşündüm. Yazısını bekliyorum canım, hepsini güle güle kullan:)

      Sil
    3. pudrasını kullanmadım ama elimdeki bitince denemek istiyorum:)) Terracota far güzel bir far canım flormar m108 yada m08 olması lazım ona uygun bir renk istediğimde verildi:))

      Sil