20 Nisan 2013 Cumartesi

NELER ALDIM (SEPHORA, BOYNER VE ROSSMANN GANİMETLERİ)


Herkese mutlu haftasonları diyerek yazıma başlamak istiyorum. Dün çekimimiz erken bitince kendimi Marmara Park' a attım. Moralim bozuktu, almak istediğim de birkaç ürün vardı ama biraz abarttım.

Sadece kozmetik mağazalarına girdim. İlk durağım Dugstore mağazası oldu ama elim boş olarak çıktım.
 Sonraki durağım Boyner' di. Girer girmez Lamcome standı gözüme çarptı:)) Lancome Hypnose parfüm indirimdeydi. Fiyatı 99 TL' ye düşmüş. Hazır parfümlerim de bitmek üzereyken sepetime attım:) 
Aslında birçok markanın parfümleri indirimdeydi bilginiz olsun:))



Boyner' dan çıkınca kendimi Sephora'ya attım. Lancome' un Hydra Zen krem yanında yüz&göz temizleme suyu ve tonik hediyesiyle indirimdeydi. Fiyatı 154 TL' ye düşmüş. Satış görevlisi aklıma girdi ve aldım. Numune olarak Lancome' un yeni çıkarmış olduğu La Vie Est Belle parfüm testerini verdiler. 
İlk kez Lancome' un yüz ürünlerini deniyeceğim.

Ardından Clinique nin 30 faktörlü yüz kremini aldım. Fiyatı 29 TL' idi. Tester istedim hiç elimizde yok yanıtını aldım. Neyse ardından satış görevlisi Clinique'nin Even Better göz kremini tester kabından sample kabına koyup verdi.


Sephora' dan çıkınca son durağım Rossmann mağazası oldu. Oradan aşağıdaki ürünleri aldım.
 Eyeliner ve fırçayı kardeşime aldım. Gözlük temizleme mendilini her Rossmann'a gidişimde eşim için yedekliyorum. Rossmann alışverişi toplam 20-21 TL civarı tuttu.



Seçimlerimi nasıl buldunuz?

Sevgiler...

10 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canımm :)

    YanıtlaSil
  2. aldıkların hayırlı olsun canım :) Lancome hypnose ve la viest bellenin postlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunu kardelenin bloglaa destek calismasiyla buldum takipteyim benim blogumada beklerim :) theblondethings.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Marmara Forum mu Marmara Park mı? Marmara Forum'da Rossmann yok hatırladığım kadarıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beylikdüzü'ndeki mağazadan aldım. Ben hem onu Marmara Forum biliyordum:))) Ne alemim bi de kendi kendime iki tane açmışlar Marmara Forum'dan diyorum:)))

      Sil
    2. ehehe ben de Bakırköy-Marmara Forum'da varsa koşa koşa gideyim diye sormuştum :)

      Sil
    3. :))) Bazen benim şaşkınlığım tutabiliyor canım ya:))) kendime hayret ediyorum.

      Sil