26 Nisan 2013 Cuma

MİNİ WATSONS ALIŞVERİŞİ VE OTACI PAKETİM


Tekrardan herkese merhabalar. Bu postu işyerimden yazıyorum. 

23 Nisan' da eşimde izinliydi. O günü alışveriş yaparak ardından da arkadaşlar telefon edip sahilde buluşup birşeyler içerek sonrasında ise eşimin müdürü mangal var hadi gelin diyerek doğruca Çatalca'ya gittik. Çok yoğun ve güzel bir gün oldu benim için. 
 
Neyse gittiğimiz alışveriş merkezinde roll-on deodorantım bitince Watsons mağazasının yolunu tuttuk. Oradan yeni çıkan Nivea' nın Stres serisindeki roll-on deodorantını aldım.
 
Eee tabi tek ürünle çıkmak olmazdı dimi ama:)))
Pastel ojelerin ikincisi %50 indirimdeydi. Renklerini eşim beğendi. Daha doğrusu 6 tane oje gösterdim bu ikisini seçti. Krem rengi olanın numarası 27, nar çiçeği tonlarında olan ojenin numarası 108.
 
Eşim hep kendine alıyorsun bana hiç birşey almıyorsun diye söylenmeye başlayınca ona da duş jeli aldım.


Aşağıdaki ürünlerde Otacı tarafından gönderildi. Hepsi numune ürünler. Kolonya delisi olduğum için hemen kolonyağı denedim . Kolonya mandalinalı ama ben mandalina kokusu pek alamadım yada bana öyle geldi. Ama iyiki öyle geldi kokusuna öldüm bittim ve üstelik kokusu da kalıcı. Mevcut kolonyalarıma bu üründe en kısa zamanda eklenecek. 

4 yorum:

  1. Otacının şampuanını,kullanmıştım çok güzel temizliyor ve güzel yumuşatıyor güle güle kullan aldıklarını alışverişe doyamayan kadın milletiyiz işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitkisel ürün içeriyor diye ben kararsız kalmıştım. Ama denemek istiyorum. içeriğinden dolayı memnun kalırım inşallah:))
      doyamayız kesinlikle alışverişe kuzum:)))

      Sil