13 Nisan 2013 Cumartesi

MİNİ GRATİS ALIŞVERİŞİM


Güzel bir günden herkese merhabalar. Bu haftanın ikinci alınanlar yazısıyla karşınızdayım. Dün işte çekimin başlaması uzun sürünce yani sunucuyu beklerken bende şirketin yakınlarındaki avm ye kendimi atarak hemen Gratis' e gittim. Gratis' e gidip ufakta olsa birkaç ürün almadan çıktığım henüz görülmemiştir:))

Benim tırnak yapım karanfil tırnak deniliyordu sanırım dışa doğru ve küçük olduğu için açık renkleri tercih ediyorum.  Bende dün kendime 2 Essence oje ve birçok blogger arkadaşımın sevmiş olduğu Gratis'e ait olan bambu özlü el kremini aldım. Ojelerin numarası sağdaki 2 numara iced strawberry cream ve soldaki 3 numara cotton candy. 



14 yorum:

  1. Çok seviyorum bu renkleri, çok kullanışlı=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım renklerini çok beğendim:))

      Sil
  2. Nude glam serisini ben de çok başarılı buluyorum güle güle kullan bebeğim, öpüldün :)

    YanıtlaSil
  3. Pretty nail colours!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a wonderful weekend Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    YanıtlaSil
  4. Renkler çok güzel, güle güle kullan şeker ;)

    YanıtlaSil
  5. özellikle sağ taraftaki renk çook tatlı :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım en çok o rengi sevdim bende:) teşekkürler

      Sil
  6. Bir çıkışımızdada birşey almasak olmuyor zaten hastalıkmıdır nedir anlamadım hem mutlu oluyorum hem rahatsız paracığım bitiyor çünkü:)Aldıklarını güle güle sür kullan dün ve bugün çıktım bende aldım gene birşeyler post yapcam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle ama almadığım zamanı ben bile görmedim :))

      Sil
  7. Merhabalr, ojeler gerçekten çok hoş fakat şu krem hakkında ne düşünüyorsun ben de kayısı aromalı olanından aldım da hiç mi hiç memnun kalmadım çok ağır parfümleri bir kokusu var. Boyu küçük çantaya atarım diye düşünmüştüm, bu nası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kremi dünden beri kullanıyorum çok güzel gerçekten canım kokusunu da sevdim nemlendirmesi de iyi

      Sil