1 Nisan 2013 Pazartesi

MART AYINDA EN ÇOK KULLANDIKLARIM


Tekrar merhabalar. Bugünün 2. yazısını yazıyorum. İşe giderken genellikle makyaj yaparak gidiyorum ama bazen içimden makyaj yapmak gelmiyor ve bir önceki günden çekim uzarsa ertesi gün yorgunluktan yapamıyorum. 
Detaylı makyaj yapamadığım zamanlarda beyaz ve siyah far ile ruj sürerek günü geçiriyorum.

Mart ayında en çok bu ürünleri kullandım.




- Rival de Loop Young 4'lü far: Yazısı burada
- Oriflame 10' lu far: Bitirmek istediğim farlardan çantamda duruyor.
- Flormar siyah far ve Golden Rose terracota beyaz far: Severek kullanıyorum ikisinide.
- Flormar lacivert tekli far: Genellikle liner olarak kullanıyorum. Çok güzel bir far. Yazısı burada
- Flormar kaş farı: Yazısı burada
- The Balm Hotmama ve Down boy allık: İkisini de severek kullanıyorum. Hotmama'nın yazısı burada
- Max Factor Creme Puff pudra: İlk kez pudra kullanıyorum. Güzel bir pudra.
- Rimmel Apocalips likit rujlar: Severek kullanıyorum. Celestial yazısı için tık tık,
Nude Eclipse yazısı için tık tık.
- Oriflame Triple Core Spectacular Nude: Severek kullandığım harika bir nude ruj. Yazısı burada
- The Balm Lemonate gloss: Kadınlar günü indiriminden almıştım. güzel bir gloss.
- Avon Magenta Shine gloss: Bitsin artık. Ama güzel bir renk.
- Essence stick kapatıcı: Zamanla sevmeye başladım.
- Emily 201 ve 211 dudak kalemleri: Yazısı burada.
Avon



7 yorum:

  1. Creme puff'i allık olarak mı kullaniyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım pudra olarak kullanıyorum.

      Sil
  2. Anladım cnm yazında güzel bir allık demissin o yüzden sordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söylediğin için saol canım:) bende görmemişim düzelttim şimdi.

      Sil
  3. Ben en çok rujları beğendim,tam benim renklerimmm! :)

    bende beklerim bu arada :*
    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canım çok güzel renkleri:))

      Sil
  4. bende flormar farlari begenerek kullaniyorum urunlerine baktim da zewklerimiz cok benziyor canim

    YanıtlaSil