6 Nisan 2013 Cumartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Herkese merhabalar. Bugün gene koyu renklerden oluşan bir göz makyajı yaptım. Seviyorum ben bu koyu renk göz makyajını yaa:)))

Bu tarz göz makyajını çok severek yapıyorum ve çoğu renkle kombinledim:))


Alt resimleri daha sonradan çektim. Çünkü önceki çektiklerim hep flu çıkmış.





Kullandığım ürünler:


Flormar siyah far: Eski seriden.
Flormar 408 4'lü far: Bütün renklerini severek kullanıyorum.
Flormar kaş farı: Yazısı için tık tık
Golden Rose terracota beyaz far: Severek kullanıyorum.
The Balm Down Boy allık: Severek kullandığım pembe allığım.
Max Factor Creme Puff pudra: İlk pudram sevdim.
Essence stick kapatıcı: Seviyorum artık.
Max Factor English Rose ruj: Lila kutudan çıkmıştı. Açıkçası söylemek gerekirse ilk kez sürdüm.
Emily 211 dudak kalemi: Favori kalemim. Yazısı için tık tık


Herkese mutlu haftasonları diliyorum...





2 yorum:

  1. Rujun rengi çok yakışmış! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım şimdiye kadar kullanmadığıma yanıyorum:(

      Sil