5 Nisan 2013 Cuma

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Herkese merhabalar. Son birkaç gündür aşırı derecede yoğun ve yorgunum çekimlerim gece bitip eve pestilim çıkmış bir şekilde geliyorum. Birde merkez binaya da arada gidince offff diyorum:))

Neyse bugünkü makyajımı mua paletle yaptım. Bu paleti çok seviyorum. Renkler çok güzel ve kullanışlı.


 
Makyajımı nasıl yaptığıma gelirsek paletteki üst 4. rengi göz kapağımın yarısına kadar boyadım. Ardından paletin alttaki 6. rengi gölgeleme yaparak sürdüm ve iki rengi birbirine yedirdim. Kaşlarımı boyayıp kaş altını paletin üstten ilk farıyla aydınlattım. Siyah farı ıslak bir şekilde liner olarak uyguladım.

 
Ardından göz altına kapatıcı sürüp alt kirpik diplerini lacivert kalemle boyadım ve Avon' un açık renk kalemiyle alt kirpiklerin göz pınarına yakın olan kısmını boyadım.
Rimel sürmedim. Çünkü geçen gün rimel sürdüm ve çıkartırken 3 kirpiğim gitti:(  Aslında göz makyajı temizleyicim çok iyi ama kirpiklerim çok zayıf:( Önerilerinizi bekliyorum.

 
 
 
 
Yüzüm için pudra geçtim ve allığımı sürdüm. Dudak kalemi ile tüm dudağımı boyayım üstüne rujumu sürerek daha kalıcı olmasını sağladım.
 





Kullandığım ürünler:
 
Mua Undressed palet: Yazısı için tık tık
Flormar kaş farı: Yazısı burada
Max Factor Creme Puff pudra: Sevdim bu pudrayı:)
Flormar siyah far: Eski seriden.
The Balm Hot Mama allık: Favorim. Yazısı burada
Oriflame Triple Core Spectacular Nude ruj: Favorim yazısı burada
Avon Supershock Golden Fawn kalem: Yazısı burada
Avon Glimmerstick Twilight Spankle kalem: Güzel bir kalem:)
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı için tık tık
Essence stick kapatıcı: Severek kullanmaya başladım:)
 


Sevgiler...


 


10 yorum:

  1. canım makyajın çok güzel olmuş :) kirpiklerin için badem yağı veya kakao yağı öneririm.Sertleştiriyor kirpikleri böylece daha az dökülüyor.Aynı zamanda susam yağıda kullanırsan daha uzun kirpikler elde etmiş olursun :) sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım önerin için gerçekten çok ihtiyacım var:))

      Sil
  2. makyajın çok hoş olmuş, ellerine sağlık!the balm allıkları çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) the balm candır can:))

      Sil
  3. Yine çok hoş bi makyaj olmuş :) Bu arada creme puff da benim de gözüm varr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) creme puff benim ilk pudram oluyor bu yaşıma kadar hiç kullanmamıştım:)

      Sil
  4. Hımmmm çok hoş olmuş yine makyajın tatlım:)

    YanıtlaSil
  5. göz makyajınız çok hoş.bloğunuzu takipteyim, bende beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. hemen bakıyorum bloğuna:))

      Sil