29 Nisan 2013 Pazartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Güneşli bir pazartesi gününden herkese merhabalar. Yaz gelmeden koyu göz makyajını bolca yapmam lazım:))) 
Bu göz makyajındaki renk kombinasyonunu çok sevdim. Çok mütevaziyimdir caaanım:))))


Fazla uzatmadan fotolara ve nasıl yaptığıma geçeyim:)


Bakır rengi farı göz kapağımın yarısına sürdüm. Arkasından lacivert farla crease bölgesine bakır farı yayarak sürdüm. Lacivertin rengi o yüzden değişik bir renk gibi gözüküyor.

Fırçanın ucunu ıslatarak lacivert farı liner olarak çektim. Ama kuru fırçayla da lineri gölgenin sonuna kadar uzattım.

Kaş altını aydınlattıktan sonra kaşlarımı boyadım.


Göz altına kapatıcı sürdüm ve liner fırçasındaki kalan far tozları ile alt kirpik diplerini boyadım. Islak olarak yada yoğun olarak kendime yakıştırmadığım için sürmüyorum.

Ardından kirpiklere rimel sürerek göz makyajımı bitirdim. 


Yüz makyajımda da fondöten kullanmadığım için sadece pudra sürdüm. Ardından allığımı sürdüm.

Dudak kalemini kalıcı olsun diye tüm dudağıma uygulayıp likit ruju sürdüm.



Kullandığım ürünler: 

Oriflame far:  Eski bir seri. Artık üretilmiyor ama çok çok seviyordum.
Golden Rose terracota far
Flormar kaş farı:  Yazısı burada
Flormar lacivert far: Yazısı burada
Max Factor Creme Puff pudra
The Balm Hot Mama allık: Yazısı burada
Rimmel Apocalips Nude Eclipse likit ruj: Yazısı için tık tık
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı burada
Garnier roll-on kapatıcı
Max Factor 2000 Calori rimel



Arkadaşlar bb krem tavsiyelerine ihtiyacım var. Aklımda Nivea var ama siz neler tevsiye edersiniz?


Sevgiler...








14 yorum:

  1. Vayy behh!!ne profesyonel olmuş canım yavv yakıyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) herzaman bebeğim:))) saol canım:)

      Sil
  2. Göz makyajınız çok çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Göz makyajına bayıldım! Gerçekten profesyonel duruyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:) birde makyaj kursuna gidebilsem:)))

      Sil
  4. harika olmuşşş :) bigün ben de yapabilecek miyim acaba böyle makyajlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:)) yaparsın elbet niye yapamayasınki bende 4-5 sene önce neredeyse öğrendim makyaj yapmayı şirket makyözlerinden:))

      Sil
  5. çok güzel bir makyaj olmuş :) bence bb için riske atıp ebayden uzakdoğu bblerinden minik testerlardan söyle, hem birkaç dolarlar gelmese de çok kayıp olmuyor hem de rengini falan test edebilirsin. diğer bblerin hepsi renkli nemlendirici gibi, maybelline denemiştim ben ve iğrençti mesela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benim:))) ebayda minik testerlar olduğunu bilmiyordum. maybelline kötü ha :(( tavsiyen için teşekkür ederim canım:))

      Sil
  6. cok guzel olmus gozlerın bayıldım:)

    YanıtlaSil