26 Nisan 2013 Cuma

BUGÜNKÜ MAKYAJIM



Bol resimli bir bugünkü makyajım yazısıyla karşınızdayım:))
Bu makyaj çok hoşuma gitti. Aslında baştan savma olarak makyaja başladım. Beğenince devamını getirdim. Bu tarz göz makyajını ne zamandır yapmıyordum, bunu gözlerime daha çok yakıştırıyorum:))


 
 
Peki nasıl yaptın? Hemen anlatayım. İlk önce far bazını sürdüm. üstüne Essence'nin Home sweet home koleksiyonundaki turuncu farı göz kapağına sürdüm. (Bu farı sevmedim rengini vermiyor)
Ardından siyah farla gözün kuyruk bölümüne V şekli vererek farı dışa doğru dağıttım, içer doğruda çok az yaydım.
 Fırçasını ıslatarak siyah farı liner olarak çektim. Kaş altına beyaz far sürüp kaşlarımı boyadım.
Göz altına kapatıcı sürüp kirpiklerime rimel sürdüm. Ardından far fırçasıyla alt kirpik diplerini siyajla hafif boyadım.
 
 
 
Yüz makyajında ise pudramı sürdüm ve ardından allığımı sürdüm. Dudak kalemini daha kalıcı olsun diye tüm dudağıma sürüp ardından rujumu sürdüm.
 
 
 
 
 
Kullandığım ürünler: 
 
Max Factor Creme Puff pudra: Seviyorum bu pudrayı.
The Balm Hotmama allık: Yazısı burada.
Flormar kaş farı: Yazısı burada.
Essence far: Pek sevemedim. Rengini vermiyor.
Oriflame 10'lu far paleti: Renkleri güzel ama bitince almam.
Rival De Loop far bazı: Bende yağlanma vs yapmadı sevdim.
Garnier roll-on kapatıcı: Sevdim bu ürünü.
Max Factor 2000 Calori rimel: Favori rimelim.
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı burada
Oriflame Spectacular Nude ruj: Yazısı burada.
 
 
 
Herkese iyi ve mutlu haftasonları:)))))
 

 

 

 

6 yorum:

  1. makyajın çok güzel olmuş cnm:)

    YanıtlaSil
  2. Bu ton makyaj çok yakışmış sana :))

    YanıtlaSil
  3. maxfactor pudrandan gerçekten memnun musun canım önerir misin bana ?

    http://nazlidag.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu yaşıma kadar hiç pudra kullanmadım canım. Bu ilk pudram ama memnunum tavsiye ederim:))

      Sil