2 Nisan 2013 Salı

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar. Bugün maviler içindeyim. Kıyafetlerim mavi olduğu için makyajımı da mavi yapmak istedim.

Nasıl yaptığıma gelirsek el yapımı paletimdeki açık mavi farı göz kapağına uyguladım ve bej renkle kaş altını boyadım. Ardından kaşlarımı boyadıktan sonra lacivert kalemle liner çektim.

 
Alt gözümün içini değil sadece alt kirpik diplerini kalemle boyadım. Göz altına kapatıcı uygulayarak rimel sürdüm.
 


 
 
Komple yüzüme pudra sürüp ardından allık sürdüm. Dudaklarımı komple kalemle boyayıp üstüne ruj sürdüm.






Kullandığım ürünler bunlar:

 
 
Max Factor 2000 Calori rimel: Tek rimelim ve tek geçerim:))
Essence stick kapatıcı
Avon Glimmerstick twilight spankle: Güzel bir kalem ve gözlerimde yanma vs. yapmadı.
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı burada
Oriflame Triple Core spectacular Nude ruj: Yazısı burada
Oriflame 10'lu far paleti: Çantamda genellikle tutuyorum. Güzel renkler ama bir daha almam.
Flormar kaş farı: Yazısı burada
El yapımı palet: Yazısı burada
The Balm Hot Mama allık: Favorim elim genellikle bu allığa gidiyor. Yazısı için tık tık
Max Factor Creme Puff: İlk pudram ve güzel olduğunu düşünüyorum.
 
 


Makyajımı nasıl buldunuz????



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder