11 Nisan 2013 Perşembe

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Herkese günaydın. Bugün sade bir makyajla karşınızdayım. Birkaç gündür elim Essence' nin pembe krem farına gidiyor. Bende ona uygun makyajlar yapıyorum:))

Nasıl yaptığıma gelirsek yüzüme nemlendiricimi sürdükten sonra krem farı göz kapağına uyguladım. Kaş altını Oriflame' nin 10'lu paletindeki Enüst soldaki farını uyguladım. Siyah kısmıyla da fırçayla liner çektim. Kaşlarımı boyadıktan sonra göz altına kapatıcı uyguladım. Göz altına kirpik diplerine kalem çekerek göz makyajımı tamamladım.




Dudaklarımı komple kalemle boyadıktan sonra üstüne rujumu sürdüm.



Yüzüme pudra vs sürmedim canım istemedi. Sadece allık sürerek makyajımı tamamladım.





Kullandığım ürünler bunlar:

The Balm Cabana Boy allık: Çok güzel bir rengi var açık renk makyajlarımda elim bu allığa gidiyor.
Oriflame 10'lu far paleti: Çantamda bulunduruyorum renkler kalıcı olsa güzel olurdu.
Flormar kaş farı: Yazısı için tık tık 
Essence For Fairies krem far: İçinde altın yansımaları olan açık bir pembe. Çok sevdim.
Essence Berry Me Home rengi ruj: Çok güzel bir koyu pembe, sevdim.
Garnier roll-on kapatıcı: Umduğumdan güzel çıktı, sevdim.
Avon Glimmerstick Diamonds Twilight Sparkle göz kalemi: Bayılıyorum.
Emily 201 dudak kalemi: Yazısı burada.



Sevgiler....

8 yorum: