1 Nisan 2013 Pazartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar. Herkese iyi haftalar diliyorum. Bugünkü makyajım kahvelerden oluşuyor ve bu rengi severek makyajlarımda kullanıyorum.



 
Nasıl yaptığıma gelirsek üstten 4. farla kople göz kapağımı boyadım. Ardından alltan 4. farla gölge yaparak iki farı birbirine karıştırdım. Sonra paletteki üstten 1. farla kaş altını boyayarak kahverengi olan yerle birbirine yedirerek sürdüm. Kaşlarımı boyadım ve siyah farı fırçayı ıslatarak liner olarak çektim.
Göz altına kapatıcı sürdüm ve paletteki alt 4. sıradaki kahverengi farı fırça yardımıyla sürdüm. Böylece biraz dumanlı bir göz makyajı elde etmiş oldum.
Rimel bu kez sürdüm ama maaselef resimden sonra işyerime gittiğimde uyguladım.


Üstteki resim bol ışık yansıyan bir yerde çekildiği için öyle gözüküyor ama flaşlı değil. Alttaki resimler gün ışığında çekildi.
 

 
Makyajımı anlatmam yarım kaldı hemen devam ediyorum:))
Yüzüme pudra sürüp ardından allığımı sürdüm. Sonrasında tüm dudağıma dudak kalemi sürüp arkasından rujumu sürdüm.
 
 Ve işte sonuç:)))


Kahverengi farla yapılan makyajı yakıştırıyorum kendime:))



Kullandığım ürünler bunlar:
 
Mua undressed palet: Detaylı yazısı burada
Flormar kaş farı: Yazısı burada
Max Factor creme puff pudra: Aslında daha önce hiç pudra sürmemiştim. Yeni yeni başladım. Güzel bir pudra.
The Balm hot mama allık: Bayılarak sürüyorum. Yazısı burada
Essence stick kapatıcı: Sevmeye başladım.
Flormar siyah far: Eski seriden.
Oriflame triple core spectacular nude ruj: Seviyoeum bu ruju. Yazısı burada
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı için tık tık
Ve resimde olmayan Max Factor 2000 calori rimel.
 
 
Makyajımı nasıl buldunuz? Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin mutlu oluyorum:)))
 
Sevgiler...
 





4 yorum:

  1. Ben genel olarak göz makyajlarınızı çok beğeniyorum :) Bu da çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. oriflame in bu ruju harika bende seviyorum,sanada yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) sevilesi bir ruj:))

      Sil