17 Nisan 2013 Çarşamba

BUGÜNKÜ MAKYAJIM VE NELER SÜRDÜM


Merhabalar. Sizlere bugün bayılarak yaptığım bir makyajımı göstermek istiyorum. 
Mor ve pembe rengi normalde kendime yakıştırmam ama bu tonlarını sevdim. Ama tek kullanmıyorum mutlaka başka renklerle gölgeleme yaparak kullanıyorum. Bu sefer iki rengi de uyguladım ve çıkan sonucu çok beğendim. 


İlk 4 fotoğrafta sol taraftakiler gün ışığında sağ taraftakiler ise flaşlı olarak çekildi.



Nasıl yaptığıma gelirsek far bazımı uyguladıktan sonra pembe farımı göz kapağının yarısına kadar sürdüm. Ardından mor rengi göz kapağımın diğer yarısına gölgeleme yaparak uyguladım.
Kaş altını beyaz farla aydınlattıktan sonra kaşlarımı boyadım. Siyah farı fırçayı ıslatarak liner çektim.

Bu arada fırçalı liner almam lazım. Tavsiyelerinizi bekliyorum:))



Göz altına kapatıcı uyguladım ve liner fırçasında kalan far tozları ile alt kirpik diplerini boyadım. Rimeli de sürüp göz makyajımı bitirdim. Göz içini boyamıyorum çünkü akıp ve gözüm sulanabiliyor.



Yüz makyajıma gelirsek tüm yüzüme pudramı uygulayıp allığımı sürdüm. Ardından allığın üstüne çok hafif aydınlacıtı pudra sürdüm.
Dudak kalemini daha kalıcı olsun diye tüm dudağıma uygulayıp üstüne rujumu sürdüm.

Sonuç bu şekilde:)))



Kullandığım ürünler bunlar:



Max Factor Creme Puff pudra: İlk pudram ilk göz ağrım:)
Essence Aydınlatıcılı pudra: Fena değil.
The Balm Down Boy allık: Sevdiğim yegane pembe allığım.
Flormar siyah far: Seviyorum ama eski seri.
Flormar pembe ve mor tekli far: Yazısı burada
Flormar kaş farı: Yazısı burada
Rival de Loop far bazı: Yağlandırma yapmadı sevdim.
Golden Rose terracota beyaz far: Sedefi yeterli o yüzden seviyorum.
Max Factor 2000 Calori rimel: Asla vazgeçmem:)
Garnier roll-on kapatıcı: Kapatıcılığı bana yeterli geliyor.
Max Factor 510 English Rose ruj: Niye daha önceden sürmemişim acaba bu ruju:)
Emily 202 dudak kalemi: Yazısı burada.



Sevgiler....




8 yorum:

  1. Cnm makyajin cok guzel olmus ozellikle renklerin gecisi karisimi cok hos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım. ben bu makyajımı çok sevdim:))

      Sil
  2. pembeyi çoook seviyorum ama ben makyaj yaparken far olarak siyah ve griden baska bise kullanamıyorum :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin gibiydim önceden ama şimdi rengarenk yapıyorum. kendime de şaşırıyorum:))

      Sil
  3. Renk geçişleriyle, rujunun uyumuyla makyajın çok hoş olmuş canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Renkleri çok doğru kullanmışsın ve çok da yakışmış .Ben genelde siyah ,gri ve bakır tonlarından şaşmıyorum ten rengim kaldırmıyor sanırım çok renkliyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:)) bende önceden senin gibiydim ama renkli yapabiliyorum.

      Sil