12 Nisan 2013 Cuma

BİTEN ÜRÜNLER 5


Merhabalar. Bugün bitirdiğim ürünlerle karşınızdayım. Biten ürünlere bakmayı ve okumayı çok seviyorum. En son bitenler yazımı 18 martta yazmışım. Bakmak için tık tık. O zamandan beri biten ürünlerim bu kadar:)))



Lolita Lempicka parfüm: Bu parfümü Markafoni' den almıştım. Tam bir kış parfümü. Bahar gelmeden kullandım ve bitirdim. Kokusunu sevdim seneye tekrar alırım.
Oriflame Muse parfüm: Çiçek kokulu 30 ml'lik bir parfümdü. Tam çiçek kokulu parfümleri sevemiyorum. O yüzden tekrar almam.
Rexona Teens deodorant: Küçük boy deodoranttı. Şeker kokuyordu kardeşime verdim.
Avon Perceive body sprey: Severek kullandım. boş şişesini almadım Kolonyalarımı içine koyarak kullanabilirim.

  


Scott Barnes Diamond Dush toz aydınlatıcı: Arkadaşım benim için yurt dışından 2 tane getirmişti. Severek kullandım 2.si açıldı. 
Avon 3'lü ruj Berry: Avon' dan almıştım. Şimdi üretiliyormu bilmiyorum. Kalem tarafını geçen ay bitirmiştim. Gloss ve ruj tarafını bu ay bitirdim.
Avon Berry Shine parlak ruj: Hangi seri bilmiyorum. Project pan' ımdandı bitti:))
Pure Beauty Black Pearl göz kremi: Bu hafta yazısını yazmıştım. Dibinde kalmıştı bitti. Narlı serisine geçtim. Yazısı burada.
Qspa saç toniği: Numune üründü. Pek birşey anlamadım.
Avon 4'lü krem far: Project pan'ımdaydı. Göz kapaklarımda birikme yapıyordu. Çöpü boyladı.

Biten ürünlerim bu kadardı. En çok Avon ürünü bitirmişim:)) 
Başka bitenler daha olsun diyorum kendime:) Çünkü stoklarımı eritmem gerekiyor.


Herkese iyi haftasonları diliyorum.

12 yorum:

  1. Stoklarını güzel günlerde bitirmen dileklerimle... Avon'un rujlarını fazla kalıcı olmasalarda bende kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. artık avon ürünlerinden bıktık elden çıkarmaya çalışıyoruz sanırım :) daha nice nice alışveriş postlarına tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Avonun 4lü krem farından bende de vardı.Ama göz kapaklarımda aşırı derecede toplanma yapıyordu hiç kullanamıyordum çöpü boyladı benimki de :))

    YanıtlaSil
  4. Bende de avonun krem farının diğer rengi var. krem rengi olanını far bazı olarak, ya da yanaklarıma allık altına kullanıyorum. Muhteşem oluyor ;) Ama ne yazık ki bitmiyor :((
    Sen de bayağı bitirmişsin, ooh gelsin yenileri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. teşekkürler canım:) benimde bitirmek istediklerim bi türlü bitmiyo. ama ürün bittikçe rahatlıyorum. yenilerine yer açılıyor:))

      Sil
  5. Avonun o berry rujunu çok sevmiştim ben de, bir daha göremedim zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım ya bende çok aradım ama bulamadım:( rengi çok güzeldi:)

      Sil
  6. Rexona şekerliyse ilk fırsatta kokusuna bakacağım :) Lolita Lempickayı Ykm'de tenime sıkıp beklediğimde keskin bir anason kokusuyla ekşimtrak limonsu bir koku karışıktı bu yüzden sevemedim, halbuki beğeneni çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerli canım ben o kadar şekerli sevmem:) lilota ilk başta banada öyle gelmişti sonradan alıştım ama:))

      Sil