6 Mart 2013 Çarşamba

ŞUBAT AYINDA KULLANDIKLARIM


Merhabalar. Geçen ay en kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Aslında geçen ay hastalıktan pek fazla makyaj yapamadım. Detaylı makyaj yapamasam bile krem far ile liner çekerek çoğu günümü bu şekilde geçiştirdim:)
Kullandığım ürünler bunlardır:))


 
 
Yüz ürünlerim:
Alterra temizleme sütü, Rare Blossom köpük temizleyici, Yves Rocher peeling, Vichy yüz kremi, Pure Beauty göz kremi.
 
Parfümler:
Avon For away ve Oriflame Muse.
 
Makyaj ürünlerim:
The Balm down boy ve hotmama allık,
Bobbi Brown Nectar allık, 
Flormar siyah, krem rengi ve 4 lü farlar ve Oriflame 5'li far,
Avon siyah ve supershock golden fawn göz kalemleri ile berry gloss,
Essence London Baby liner, kapatıcı ve kaş kiti,
Emily nude dudak kalemi,
Oriflame Spectural nude ruj ve Ck Rose Berry ruj,
El yapımı renkli lipbalm ve Blistex balm
 
 
 
Bu ay bu kadar bakalım diğer aylar neler kullanılacak....


 


10 yorum:

  1. yves rocher peelingi çok merak ediyorum, herkes çok seviyor. nectar allık da wishlistimde uzun süredir :)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel urunlermıs bobbı brown hıc kullanmadım bende ama denemelı sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:)bence dene tavsiye ederim. rujunu da almak istiyorum:)

      Sil
  3. merhaba,
    cok gzuel bir blogunuz var suan kesfettim :)
    Oriflame Spectural nude ruju merak ettm :)
    bende bloguma beklerim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)
      ruj içine mi doğdu dün akşam hazırlamıştım talak olarak:))

      Sil
  4. hepsi çok güzelmişşş :) ben göz kremini sormak istiyorum memnunmusun acaba ondan ? benim göz çevrem deli gibi kuru göz kremim makyajsız idare ediyor ama kapatıcı sürünce pul pul oluyor gözaltlarım çok zor bir durum :(:( nemlendirmesi nasıl kremin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kuruysa nuxe öneririm canım. yazısı var bloğumda. birde bu serinin narlı olanını da aldım nemlerdirme konusunda o daha güzel.

      Sil
    2. hemen nuxe yazına bakıyorummm :) narlı olan yaşlanma karşıtıymış sanırım tam bilmiyorum daha yaşım 22 olduğundan kullanmaya başlamadım onları :) cevabın için teşekkürlerrr

      Sil
    3. yok canım ya sanmıyorum narlı serinin yaşlanma karşıtı olduğunu

      Sil