23 Mart 2013 Cumartesi

RİMMEL LONDON APOCALİPS LİKİT RUJ - 600 NUDE ECLİPSE


Merhabalar. Sizlere 2 gün önce Watsons'tan aldığım Rimmel Apocalips Nude Eclipse rengini göstermek istedim. Rengi çok güzel. Her türlü makyajla uyum sağlayacağını düşünüyorum. Bu rujlardan ilk aldığım renk burada tanıtmış olduğum celestial rengiydi. Aklımda şimdi aurora isimli rengi de var onu da almam lazım:))


 
 
 Fırçası bu şekilde ve kullanım kolaylığı sağlıyor.
 
 
 Kolumdaki duruşu bu şekilde:

 

Dudağımda duruşları da bu şekilde:


 
 
Yorumlarıma gelirsek burada daha önce yazdığım celestial rengiyle neredeyse aynı:))
- İlk sürüşte değişik kokusunu duyabiliyorsunuz ama çok kısa bir süre için. Sürdükten sonra kokudan eser kalmıyor. Ama kokusuna artık alıştım.
- Hafif parlak bir duruşu var.
- Rengi yoğun ve kalıcılı bana 2-3 saat dayandı.
- Glosslardaki yapış yapış his bu üründe yok. Bu özelliğini sevdim.
- Dudağı kurutmuyorlar ve dudak dışına taşma yapmıyor.
- 5.5 gram.
- Fırçasını sevdim süngerli ve kolay uygulama sağlıyor.
 
 
 
Herkese iyi hafta sonrarı diliyorum...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder