21 Mart 2013 Perşembe

NELER ALDIM?


Merhabalar. Yorucu 4 günün ardından nihayet rahatladım. Yarın da çekimim olmadığı için güzellik ve bakım fuarına gidebileceğim. Makyöz arkadaşlarla fuarda buluşup fuarın altını üstüne getirmek istiyorum:))

Bu akşam çekimler erken bitince bende kendimi evime yakın olan alışveriş merkezine attım. Watsons mağazasına bakmadan olmazdı tabi:) Oradan banyo fırçası, 2 tane Dove saç dökülmelerine karşı şampuan ve Rimmel Apocalips nude rengini aldım. Aslında aurora rengi de aklımda kaldı. Neyse başka zaman alırım diyerek evime döndüm. Bu arada Markafoni 10TL'lik indirim çeki de verdiler.



Bu alışverişimi Doa Kozmetik'ten 8 martta yapmıştım. Kargom dün elime ulaştı. Oradan argan yağı, saç toniği, keratinli saç maskesi, killi sabun, shea butter ve Japon kirazı katı parfümü aldım. Saç maskesini kardeşime vereceğim onun saçları uzun ve uçları çok yıpranmış. Benim saçlarım zaten kısacık onun böyle maskeye ihtiyacı var:) abla olmak güzel:) 



Bu parfümü Avon' dan aldım. Aslında Color Trend kalem rujdu sanırım onu da sipariş vermiştim ama stoklarda kalmamış :(



Ve bunlarda Forex' ten. Fonex çektiğimiz programın sponsorlarından bir tanesi. Fonex tarafından çekim ekibine verildi. Ve tabi maalesef ekipte tek kız ben olunca erkek ürünleri ile yetinmek durumunda kaldım. Kolonya ve krem bana gerisi eşime (kolonya burada yok şirkette çekmecemde kaldı).



Sevgiler...

2 yorum:

  1. merhabaa ben de bir miminiz var :)
    http://bakimliolmakasktir.blogspot.com/2013/03/mim-stogunu-goster.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım en kısa zamanda yapacağım:) benimde bugün aklımda bitmeden almayacaklarım vardı denk geldi:)

      Sil