12 Mart 2013 Salı

MAKYAJIM


Herkese merhaba. Sizlere dünkü makyajımı göstermek istedim. Niye dün yazmadın derseniz işim gece bitti o yüzden ancak bugün yazabiliyorum.

Dün siyah kazak ve lacivert kot giydiğim için içimden makyajımı böyle yapmak geldi:)


Makyajımı eşimden dolayı ruj ile göz kalemini işte yapmak zorunda kaldım:)

 
Nasıl yaptığıma gelirsek göz kapağıma siyah far sürdükten sonra siyah farın bitiş yerine lacivert farımı uygulayıp siyahla birbirine karıştırdım. Kaş altına beyaz far sürüp kaşlarımı boyadım.
 
Ama göz kapaklarımdan dolayı siyah farın olduğu yer ilerleyen zamanlarda lacivert fara karıştı.
 
Göz altına kapatıcı sürüp allık uyguladım ve rujumu sürerek makyajımı bitirdim.
 


Kullandığım ürünler bunlar:)

 
 
Flormar beyaz ve siyah far: Beyaz bitirmeye çalıştıklarımdan ama çok memnunum. Siyah olanı da severek kullanıyorum.
 
Flormar Lacivert far: Yazısı burada
 
Flormar kaş farı: Yazısı gelecek ama memnun kaldım.
 
Hot mama allık: Yazısı burada
 
Pure Beauty göz kremi: Yazısı gelecek.
 
Essence kapatıcı: Memnunum.
 
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı burada
 
Oriflame Spectacural ruj: Yazısı burada.
 
Avon 4'lü krem far: Bitirmek istediklerimden, baz olarak kullandım.
 
 
 

 
Yarın aynı modelin pembelisini deneyeceğim bakalım nasıl olacak:))
 
 
Herkese sevgiler...

 

6 yorum:

  1. Çok güzel yapmışsın sevdim bu renkleri:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Essence coverstick onunla ilgili yazın var mı?

    YanıtlaSil
  3. benlik renkler beğendim canım:)

    YanıtlaSil