10 Mart 2013 Pazar

İNDİRİMDEN ALINANLAR


Güzel bir pazar günüyle herkese merhaba:) 8-9-10 marttaki indirimden nihayet bende dün faydalanabildim ve yazısını bugün yazabiliyorum.

Neyse dün ilk durağım Watsons oldu . Oradan sadece Rimmel Apocalips 101 Celestıal ile Kate Moss 19 aldım(nihayet buldum). Nivea BB krem numunesi ile 10 TL'lik Markafoni indirim çeki verdiler.
Sonra kendimi merkeze attım. İlk Tshop' a gittim oradan 3'lü ıslak cep mendili ile Max Factor 2000 Calori rimel aldım.
Ardından Gratis' e geçtim. Ama Gratis'teki The Balm standı resmen talan edilmiş. Birkaç fırça ve ruj, kapatıcı ve lip gloss kalmıştı. 75 TL üzerine cd veriyorlardı. Ayrıca 30 TL ve üzerine birkaç üründe geçerli olmak üzere 5 TL ye alabiliyorsun ve Gtais'e özel ürünlerde %40 indirim de vardı.Çoğu aldıklarım Gratis'ten. hepsi aşağıda:))



Gratis'ten Benri pamuk, Colgate Total (5 tl'ye geldi) ve Theramed diş macunu, Nivea Vital serum, Head&Shoulders şampuan(indirimsiz), Cala makyaj temizleme mendili, Crystal seyahat boyu roll-on (denemek için), The Balm' dan 2 fırça ve lemonade lipgloss.

Aldıklarım bu kadar tabi şimdilik:))

12 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın :) fırçalardan ben de istiyordum ama unuttum, şaka gibi!
    yine de aldıklarımla tesellim tavan :) http://www.kontesce.com/2013/03/alsveris-postas-gratis-indirimi.html

    ben de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım canım senin aldıklarını da bende geçen indirimde aynılarını demiştim:) sende aldıklarını güle güle kullan tatlım:)

      Sil
  3. Kate moss rujları bende alacaktım son anda vaz geçtim pişman oldum galiba :( Güzel günlerde kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) daha kullanmadım kate moss ruju ama 19 numarasını deli gibi aradım sonunda kavuştum:)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım aldıklarını...

    YanıtlaSil
  5. ben de aslında 75 TL üzeri alışeriş yapmıştım ama vermediler cd yi kalabalıkta unuttular heralde sonra ben de dönemedim pek bir şey kaybetmemişimdir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vvalla canım cd yi hala dinleyemedim bende :(

      Sil