5 Mart 2013 Salı

EN SON ALDIKLARIM VE YENİ SAÇIM


Hepinize mutlu günler dileyerek yazıma başlamak istiyorum. Pazar günü eşimle çarşıya çıktık, dolanıp eşimi derbi maçını izlemeye gönderip ben soluğu kuaförümde aldım. Saçlarımı kısacık kestirip röflemi yaptırdım. Bayağı dipleri çıkmıştı artık. Ne zamandır da gidemiyordum fırsat bu fırsat dedim:)

Uzun süredir saçlarımı Avcılar Hair Clup Kuaför Hamdi' ye yaptırıyorum. Çok çok başarılı ve insanın yüzüne hangi renk ve model yakışacağını sabırla ( kendimi bildiğim için) dinleyip uygulamaya geçiyor ve sonuçtan hiç pişman olmuyorsun. Neyse efendim kendisi sponsorum değil bunu belirteyim:))

Evet yeni halim budur arkadaşlar. Çekimi beklerken bi fotoğraf çekileyim dedim:))
Nasıl olmuşum:))



Kuaför çıkışı kendimi Avcılar' da yeni açılan Flormar mağazasına attım. Kendime kaş farı ve eğik allık fırçası aldım. Kaş farının yazısı gelecek. Fırçayı da elmacık kemiklerim çıkık olduğu için diğer fırçalarla allığı uyguladığımda ortasına az gelip kenarlara çok allık geliyordu. Sevdim bu fırçayı.

                                     


Sonra kendimi Gratis' e attım ama kendimi tuttum. ( 8 martı bekliyorum:) Yağ emici mendil ile 3 lü cep mendili aldım.
Deodorant ile lipbalmı Bim' den aldım çantama koydum alttaki ürünleri.

 
 

Herkese iyi akşamlar....

4 yorum:

  1. saçların çok yakışmış,aldıklarını güle güle kullan :) Sevgiler...

    BirKadınNelerYapar.Blog

    YanıtlaSil
  2. Saçlarınız çok tatlı görünüyor, güle güle kullanın :)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil