13 Mart 2013 Çarşamba

EL YAPIMI PALET


Sizlere yapmış olduğum paletten bahsetmek istiyorum. Aslında hangi blog hatırlamıyorum ama bir kaç sene önce bi blogta böyle bir palet görünce hoşuma gitmişti. Bende de elimde far paletlerinin bir yada iki tanesini bitirebildim. Paletlerde 2 yada 3 tane boşluk kalınca sinir oluyorum hem de yer kaplıyorlar. Benimde aklımda o palet yapımı kaldığı için onların hepsini bir yerde toplamak istedim.

Gerekli malzemeler:
- metal kutu (Rossman' dan aldım. İçindeki ürün bitince üstündeki desen hoşuma gidince bende kenara koymuştum.)
- çift taraflı bant
- buzdolabına yapıştırılan firmalara ait mıknatıslı stick
 
 
İlk farları yerlerinden çıkartmakla işe başladım. Far paletini altına çakmak tutup altının erimesini sağladım ve kürdan yardımıyla yerlerinden çıkarttım. Flormar allık ise kapağı kırılmıştı. Onu da aynı yöntemle çıkardım.
Mıknatıslı stickin üstünü yırttım ben. O kısım mıknatıslı olmadığı için yapışmıyor. Bende çift taraflı bant yapıştırıp üstüne far refillerini yapıştırdım. Bant kullanmamın nedeni fırçayı sürerken kaymaması ve bitince kolayca çıkartılabilmesi için kullandım.
 



Nasıl olmuş?

2 yorum:

  1. Ben de youtubedan videolara bakıyordum bu konuyla ilgili çok yararlı olmuş kuzum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım. ehh beni idare ediyor bu...

      Sil