30 Mart 2013 Cumartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM VE GÜNÜN OJESİ


Herkese güneşli bir bahar gününden tünaydınlar diliyorum. Bahar artık gelsin gerçekten bu sene yaz gelsin istiyorum nedense.

Bu güzel günde lacivert tonlarında bir makyaj yaptım. Nasıl yaptığıma gelirsek
lacivert farla gözümün yarısına kadar boyadım. Geri kalan kısmı da crease bölgesi deniliyordu sanırım oaraya da siyah far sürüp gölgelendirdim. Kaşlarımı boyayıp kaş altına beyaz far sürdüm ve siyah farla birbirine yedirdim. Liner olarak Essence london baby kullandım ama yanlış bir seçimdi kabul ediyorum. Siyah sürmem gerekirdi.
Neyse göz altına kapatıcı sürüp Avon kalemle göz altını boyadım. Rimel kullanmadım.

 
 
Yüzüme pudra geçip allık sürdüm. Ardından komple dudak kalemiyle dudağımı boyadım ve üstüne gloss sürdüm.
 




Makyajımda kullandığım ürünler:
 
The Balm down boy allık: Pembe allığı kendime yakıştıramıyordum ama bunu severek kullanıyorum. Yazısı gelecek.
Flormar kaş farı: Yazısı için tık tık
Flormar siyah far: Eski seriden severek kullanıyorum.
Flormar tekli lacivert far: Yazısı için tık tık
Max Factor pudra ve Golden Rose terracota beyaz far
Essence London baby jel liner: Severek kullanıyorum.
Essence Stick kapatıcı: sonradan sevmeye başladığım bir kapatıcı oldu.
Rimmel apocalips celestial gloss: Yazısı burada
Emily 201 dudak  kalemi: Favori rengim yazısı burada
Avon glimmerstick diamonds twilight sparkle: Resime eklemeyi unutmuşum severek kullanıyorum.
 


 
Ve günün ojesi Golden Rose 124 no'lu kırmızı tonlarında bir oje.

 
Ne zamandır oje sürmüyordum. Bu renkle açılışı yapayım dedim:))

 
Makyajımı ve ojeyi nasıl buldunuz?
 
 
Herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum...

10 yorum:

  1. Makyajını çok beğendim canım, ojenin rengi de çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  2. rimel sürsen gözlerin daha hoş görünürdü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum sana. kirpiklerim çok çabuk dökülebildiği için pek rimel sürme alışkanlığı edinemedim. Birde bugün geç çıkacağım o yüzden çıkartma derdi almak istemedim:)

      Sil
  3. Bu ton göz makyajına gerçekten siyah eyeliner ve bol rimel çok güzel duruyor. Allığının duruşunu çok beğendim, Down Boy bende de var ama henüz kullanmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım. ama en kısa zamanda eyeliner almam lazım siyah renk. allığı bence hemen denemelisin:))

      Sil
  4. Sana lacivert çok yakışıyor! :)

    YanıtlaSil
  5. Mavi far çok tatlı olmuş :) Bana da beklerim.. :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) takipçinim ben:)

      Sil