5 Mart 2013 Salı

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar. Yoğun çekimlerin ardından nihayet işim biraz sakinleşti. Makyaj yapmaya fırsat bulabildim. 

Evet saçlarımı nihayet kestirip röfle attırabildim. Kuaförümden çok çok memnunum başkasına kesinlikle gitmiyorum. İşlerini itinayla yapıp yüze yakışan modeli uyguluyorlar. Ben o konuda biraz cinsimde:))

Bugünkü makyajımı gri yaptım. Eskiden gri far ya da kalem daha çok kullanırdım Ama bu sene nude ve kahve tonlarına döndüm.



Makyajımı nasıl yaptığıma gelirsek, komple Golden Rose beyaz farı gözkapağına uyguladım. Markası silinmiş olan gri farla gölge yaparak Flormar siyah far ile liner çektim. beyaz farla kaş altını aydınlatıp Yeni almış olduğum Flormar kaş farını uyguladım. 



Kullandığım malzemeler:

Flormar açılı allık fırçası ile kaş farını yeni aldım. Aslnda başka şeylerde var ama ancak akşama ekleyebileceğim.
Essence kapatıcı
Golden Rose Terracota allık ve far: Allığın no'su 103 ve bu kullandığım 3. allık olmaktadır.
Pure Beauty göz kremi: Yazısı gelecek.
Gri farın markası silinmiş hatırlayamıyorum.
Flormar siyah far
Emily 201 kalem: 2. alışım.
Ck ruj: Bayılıyorum.

Herkese mutlu günler...  




6 yorum:

  1. Makyajlarını çook seviyorum tatluşkam! ayrıca yeni saçların hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  2. saçını kestirmişşin çok yakışmış
    bloğumda ojeleşme etkinliği var:
    http://www.makyajvehersey.blogspot.com/2013/03/bende-yapyorum-ojelesme-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım kısa saçı daha kullanışlı buluyorum hem taranabiliyor:))

      Sil