26 Mart 2013 Salı

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar herkese. Bugünkü makyajım kahverengi ve lacivertten oluşuyor. Aslında pek özenmek içimden gelmedi. Niye bilmiyorum.

Makyajımı nasıl yaptığıma gelirsek ilk göz altımı ve yüzümü nemlendirmekle işe başladım. Yüzüm kremi emince göz kapağımı Oriflame'nin 10'lu farından sol üstten 2.sini sürdüm. Kaş altına paletin sol en üstteki farını sürdüm ve kahverengiyle birleşen yeri fırça yardımıyla dağıttım. Gene paletin siyah rengiyle liner olarak çektim ve kaşlarımı boyadım. Göz altına kapatıcı sürmeyi unuttum:)) Lacivert farla göz altına fırçayı ıslatarak sürdüm.

 

 
 Allığımı sürüp dudak kalemi ile tüm dudağıma kalemi yaydım. Üstüne yeni glosumu sürmesem olmazdı:))

                                              
 
Kahverengiyle laciverti çok yakıştırıyorum ben. Uyum sağlıyor.

 
 
Kullandığım ürünler:
 
 
Oriflame 10'lu palet
The balm hot mama allık: Yazısı burada
Flormar lacivert tekli far: Yazısı burada
Flormar kaş farı: Yazısı burada
Rimmel apocalips nude eclipse: Yazısı burada
Emily 211 dudak kalemi: Favorim yazısı burada
Vichy liftactiv nemlendirici: Memnunum. Herhangi bir yan etkisini görmediğim nadir kremlerden.
Nuxe göz kremi: Yazısı burada
 
 
Sevgiler....
 
 
 
 

6 yorum:

  1. Goz altina cektigin mavi kalemin rengine bayildim gercekten cok hos bir renk :) ayrica hot mama allik bi indirime girse de alsam diyorum cok aklimda kaldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem değil tatlım far sürdüm. hot mama candır:)))

      Sil
  2. çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
  3. mukemel olmuş bence beyendim..

    YanıtlaSil