22 Mart 2013 Cuma

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Bulutlu bir İstanbul günüyle güne başladık. Herkese tünaydın. Çok moralim bozuldu. Çünkü çekim çıktı ve pazarda dahil gene full time çalışma. Bu sebeple güzellik ve bakım fuarına gidemiyorum. Çok istemiştim ama kısmet değilmiş. Bir dahaki sefere inşallah diyorum.

Neyse bugünkü makyajımı buradaki ve buradaki makyajımla aynı ama renk olarak bu sefer yeşili kullandım. Bu makyaja taktım anlayacağınız. Hazır yaz gelmeden ağır göz makyajı yapayım bari:))

 

 
Nasıl yaptığıma gelirsek göz altını nemlendirmekle işe başladım. Sonra yeşili kaş altı ile göz kapağının olduğu bölgeye yani gölgelendirme yaptığımız yere sürdüm. Ardından göz kapağını siyah farla boyadım ve siyah ile yeşil rengin birleştiği yeri dağıttım. Kaş altına beyaz farı sürerek yeşille birleşen yeri gene dağıttım ki çizgi durmasın. Çünkü hiç sevmiyorum çizgi durmasını. Ardından kaşlarımı boyayıp kapatıcıyı göz altına iyice yedirdim. Fırçada kalan siyah farla göz altına kalem gibi çektim.

Allık olarak The Balm hot mamayı sürdüm. Ardından kalıcı olsun diye dudak kalemi ile dudakları boyayıp üstüne rujumu sürdüm.

 
 

Kullandığım ürünler:

 
Flormar beyaz ve siyah far: Eski seri ama severek kullanıyorum.
Flormar 408 4'lü far: Çok severek kullanıyorum. Kalıcılığı ve pigmenti çok güzel.
The Balm Hot Mama allık: Yazısı burada
Maybelline likit kapatıcı: Yazısı burada
Flormar kaş farı: Yazısı burada
Emily 211 dudak kalemi: Yazısı burada
Oriflame Spectacular nude ruj: Yazısı burada
 
 
 
Evet Nasıl olmuş makyajım beğendiniz mi?
 

12 yorum:

  1. Cok güzel olmus, cok begendim, ellerine saglik! Ama resimlerde rimel kullanmis gibi görünmüyor gözlerin, yazinda da hicbir yerde bulamadim. Acaba unuttun mu? :D Ben de gecen gün rimel sürmeden cikmisim evden, ne kadar sasirdim anlatamam! Hemen carsidan bir rimel alma nedenim de oldu, iyi mi haha :P
    Ellerine sglik, renk secimi harika <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım. rimel kullamadım canım ya biliyorum rimelle daha güzel duruyor ama kirpiklerim çok dökülüyor o yüzden içimden gelirse sürüyorum:(

      Sil
  2. Bencede çok güzel olmuş,özelliklede göz farı uygulaman şahane durmuş sende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım çok sevindirik oldum:)))

      Sil
  3. göz makyajına bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benim. beğenilince keyfim yerine geliyor:))

      Sil
  4. Cildiniz ne kadar güzel, maşallah! Göz makyajı da çok yakışmış :) Dudak kalemini de çok sevdim. Bende yoktu sanırım, alıyım bundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım benim:) dudak kalemi gerçekten güzel bir nude rengi al canım:)

      Sil
  5. göz makyajı harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. bakalım bundan sonrasını nasıl yapacağım acaba:)

      Sil
  6. Bayildim harika bir goz makyaji olmus renkler cok iddiali ve goz kamastirici :)

    YanıtlaSil