19 Mart 2013 Salı

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Herkese tünaydın. Bugünkü makyajım kırmızı rujlu:)
Peki nasıl yaptım. İlk göz altına kremi sürdüm sonra Mua paletin sol üstteki krem rengini göz kapağıma sürdüm. Golden Rose terracota beyaz farını kaş altına uygulayıp, Flormar kaş farını sürdüm.  Flormar siyah farı fırçayı ıslatmadan liner olarak çektim. Göz altına Essence kapatıcı sürüp fırçada kalan far kalıntılarıyla göz altına sürdüm.



Yüzüme pudra sürüp, allık olarak Bobbi Brown Nectar rengini uyguladım. Emily kırmızı dudak kalemiyle tüm dudağıma sürüp üstüne Oriflame' nin Triple Core love red rengini sürdüm. 


 
Ve sonuç bu şekilde:)) Çekimi beklerken bir foto çekilmeden olmazdı değil mi:))



Kullandığım malzemeler: 
 
Mua nude palet: Çok severek kullanıyorum. Yazısı gelecek
Bobbi Brown nectar allık
Flormar siyah far
Flormar kaş farı: Yazısı burada
Max Factor creme puff pudra
Essence kapatıcı
Emily 207 dudak kalemi: Yazısı burada
Pure Beauty göz kremi: Yazısı gelecek.
Oriflame Triple Core love red ruj: bu rujun yazısı gelecek görmeniz lazım.
 
 
Sevgiler...



12 yorum:

  1. makyajın tam kararında,mua paletin yazısını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) en kısa zamanda paletin yazısını yazacağım

      Sil
  2. Cok hos olmussun eline saglik:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş:)öpücükler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım bende öptüm:)

      Sil
  4. Yine ve yine çok hoş oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Makyajın çok hoş olmuş :) ruja bayıldım :)
    http://guzellikaski.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım. ruj gerçekten güzelmiş bede sevdim :)

      Sil
  6. Canım çok güzel olmuş :) Ben işini merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:)) özel bir televizyonda rejide çalışıyorum.

      Sil