16 Mart 2013 Cumartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar. Havalar tekrar soğudu bahar gelsin istiyorum artık. 

Bugün makyajımı  basit ve sade yaptım. Normalde göz makyajına bayılırım. Ama içimden gelmedi.  



İlk göz altını kremle nemlendirmeyle işe başladım. Krem emilene kadar göz kapağıma Rival de Loop Young 4'lü Coffee Flavours renkli farın 2.rengi olan yavru ağzına benzer rengini uyguladım. Kaş altına beyaz far sürüp kaşlarımı boyadım. Flormar'ın lacivert farını fırçayı ıslatarak liner olarak sürdüm.  Kapatıcımı uygulayıp bayılarak kullandığım allığımı sürdüm. Tüm dudağıma dudak kalemi sürüp üstüne Oriflame rujumu sürdüm. 





Aşağıdaki esim niye ters derseniz ne yaptımsa düzgün olanını ekleyemedim. Bilgisayarda düzgün ama buraya eklerken ters dönüyor. Bu konuyla ilgili fikriniz varsa söyleyebilir misiniz?


Kullandığım malzemeler:


Pure Beauty göz kremi: Yazısını heniz yazamadım.
Emily nude 211 dudak kalemi: Yazısı burada
Oriflame spectacular nude ruj: Yazısı burada
Golden Rose terracota beyaz far: Yazısını yazmadım.
The Balm hotmama allık: Yazısı burada
Essence Stick kapatıcı: Yazısı gelecek.
Flormar kaş farı:Yazısı resimleri hazır ama yazısını yazamadım.
Rival de Loop Young 4'lü far: Yazısı burada.







4 yorum:

  1. Yine çok güzel oldu.Şu renkleri bir birine uydurmayi nasıl başarıyorsun anlayamadım valla...Ben yapamiyorum,maalesef.
    Beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) bir gün gene 4 renkli bir makyaj yapmıştım onu görmen lazım:))

      Sil