2 Mart 2013 Cumartesi

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Bugün haftasonu ama ben çalışıyorum ve buna yarında dahil:( Ama Allah'tan geç gidiyorum:)

Neyse bugünkü makyajımı gene kahverengiden yana kullandım. İlk göz kapağıma Oriflame' nin 5'li farının en alt sağdaki rengini kullandım ve en üst soldaki krem rengiyle kaş altını aydınlattım. Emily nin kahverengi kalemiyle de liner çektim. Ama onu resme koymayı unutmuşum:( illa bir tanesini unutmasam olmazdı yani:))

Bu arada beremi de kendim yaptım:))



Efendim kullandığım malzemeler bir eksikle karşınızda:

 
The Balm hot mama allık: Severek kullanıyorum.
Oriflame 5 li far: günlük kullanılabilecek bir far. Tekrar alır mısın derseniz almam
Essence kaş kiti
El yapımı lipbalm: Yazısı burada.
 
 
Herkese iyi haftasonları...
 
 

3 yorum:

  1. merhaba şekerli bir parfüm arıyorum tavsiyen varsa bloga yorum yazarsan sevinirim: http://makyajvehersey.blogspot.com/2013/03/parfum-yardm.html

    YanıtlaSil
  2. Allığın güzel görünüyor diyecektim ki HotMama'yı gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok severek kullanıyorum canım yaa:)

      Sil