18 Mart 2013 Pazartesi

BİTEN ÜRÜNLER 4


Herkese tünaydın. Sonunda güneş yüzünü göstermeye başladı. Havalar ısınsın bahar gelsin istiyorum artık. 

Bugünkü yazım biten ürünlerle ilgili. Yaklaşık 20 gündür bu kadar ürün bitirebilmişim.  


Colgate diş macunu: Çanta boyuydu bitirdim yenisi çantamda yerine geçti.
Theramed: Bu diş macununu sevdim. Yenisi açıldı bile:)
Pantene doğal sentez şampuan: Güzeldi ama bende normalde 2. gün yağlanmaya başlayan saçlarım 1. gün yağlanmaya başladı.
Family 150 lik ıslak mendil: Eşimin topluca aldığı mendillerden. Evde 3 kutu daha var bitsin artık. 


Mel Merio parfüm: Evet bir parfüm daha bitirdim. Kendisini Rossman'dan almıştım. Ağır olmayan vanilya kokusu. Tekrar alabilirim. Fiyatı 10-15TL arası olması lazım.
Avon dudak kalemi: Bu kalem Avon' un gloss, ruj ve kalemden oluşan serisinden berry rengiydi. Dudak kalemini olan kısmı bitirdim. 


Herkese iyi haftalar diliyorum....




4 yorum:

  1. Parfümün kokusunun seçenekleri var mı?Kalıcılığı nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seçenekleri vardı canım. kalıcılığı dersen öğlen sıktığımda akşam tekrar sıkıyordum.

      Sil
  2. Anladım,teşekkürler.Günlük kullanılabilir bir parfüm.Hem uygun,hem sık istediğin kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım :) ben bolca da sıktığım için benimkiler çok çabuk bitiyor.

      Sil