9 Mart 2013 Cumartesi

BİTEN PARFÜMLER


 
Merhabalar herkese. Dünki yoğunluğun ardından bugün yazımı yazabiliyorum. Herkse kadınlar günü indiriminden birşeyler almış ama malesef ben kaçırdım. Bakalım bugün birşeyler bulabilcek miyim?
 
Eveeet bugünkü yazım 2-2,5 ayda bitirdiğim parfümler:))) Ne kadar çok bitmiş demeyin çünkü parfümde elim bol çok sıkıyorum ve bu sebeple pahalı parfüm pek almıyorum.
 
Aşağıdaki parfümleri kuaförüm Avon temsilcisi onda indirimde görürsem alıyorum. Oriflame'lerde görümcemden o da temsilci. Elinde bulunan parfümlerden gördükçe alıyorum.
 
 
 
Parfüm tanımlama konusunda başarısızım. Ama fazla şekerli olmayan ve sırf çiçek kokan parfümleri sevemiyorum.
 
 
Parfümler nelermiş soldan başlayarak bakalım:
 
Oriflame Rock Angel: Meyveli bir parfüm. Kokusu güzeldi tekrar alırım.
 
Flormar Feel parfüm: Bunu kardeşimden aldım. Aslında ona da hediye edilmiş ama "abla bu kız mı erkek parfümü mü anlayamadım" dedi:)) Kokladığımda Armani She kokusunun aynısı gibi geldi bana. Ben bu parfümü sevdim. Ama eski seri bilginiz olsun.
 
Avon Today parfüm: Bu parfümün aslında beğeneni çok ama ben sevemedim. Biraz çiçeksi kokuyor.
 
Avon Little Balck parfüm: Bu parfümü seviyorum ama sanki büyük boyunda daha kalıcıydı.
 
Oriflame Miss'o parfüm: Çiçeksi meyveli bir kokuydu. Ama sevemedim.
 
 
 
Parfümler bu kadar geriye 8 parfüm kaldı:)))
 
 
 

2 yorum:

  1. demeyin demişsin ama dicem canım hey maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) 2 tanesi de yolda geliyolar canım:)

      Sil